Gå til innhold

Multiboxing-Prosjekt - Quinboxing av en druid og 4 shamans.


Anbefalte innlegg

Da har jeg lastet ned filmen og sett den, og har noen spørsmål:

1. Hva heter addonen som viser castbar til alle i party?

2. Hvordan får du de i den formasjonen? Om du ser ved akkurat 1:28

3. Vet du om en makro for å auto-accepte trade? Slik at man også kan utnytte baggene til resten av gruppa uten å måtte mikroe mellom vinduene.

 

Takk for alle svar så langt :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde det her i sted, med en assist-macro på altene der jeg hadde wrath på mainen. (4 druids gadd jeg å sette opp). Jeg fikk satt opp autoaccept, autofollow partyleader og diverse annet. Som det tipset ditt. Når jeg trykket "J" gikk Alt1 til venstre, Alt2 til høyre, Alt3 bakover, og slik kunne jeg lage en flott formasjon.

Dessverre løp jeg inn i en level 12 mob, og uten å ha satt opp noen form for heals, var jeg ganske fort død.

Var en stilig test ihvertfall, takk for hjelpen så langt. :)

Lenke til kommentar

Hvor lang tid brukte du på og sette opp 5 kontoer ca?

 

Ser du fortsatt et behov for the xkeys tastaturet?

 

Bruker du 5 forskjellige professions? Eller bruker du professions i det hele tatt?

 

Har prøvd de gratis variantene, men det var jo så mye oppsett styr så det ble liggende.. :p

Lenke til kommentar
Hvor lang tid brukte du på og sette opp 5 kontoer ca?

 

Ser du fortsatt et behov for the xkeys tastaturet?

 

Bruker du 5 forskjellige professions? Eller bruker du professions i det hele tatt?

 

Har prøvd de gratis variantene, men det var jo så mye oppsett styr så det ble liggende.. :p

 

Kan ikke svare for Smeagoldfish, men kanskje jeg kan hjelpe alikevel. >.<

 

Å sette opp kontoer er ikke så veldig tidskrevende, etter at man har kommet i gang til "macro-stadiet, finnes det et par programmer som kopierer instillinger og macroer til de forskjellige installasjonene av wow. Du trenger med andre ord kun sette opp interface/macro opp en gang (og så evt. gi dem et par edits for å gi dem den rollen til akkurat den charactern. Er ikke så veldig mye hokus pokus når du er i gang. :)

 

Etter min erfaring er ekstra keys ikke nødvendig i begynnelsen i alle fall, men ettersom man får flere spells og spesielt om man har flere klasser blir det til at man begynner å få problemer med å få et vanlig tastatur til å strekke til, spesielt om du (som meg) bruker en laptop til hoved-charactern. Men med en klasse og normalt tastatur med numpad kommer du veldig langt uten at dette blir noe problem.

 

Mange multiboxere har skinning og herbalism/mining på hoved-charactern, da dette gjør at man kan få utnyttet resursene som ligger der ute. En enchanter kan også være lurt å ha, spesielt om man gjør mange instances. Ellers er det smak og behag, å ha alle gathering-proffessions kan være greit, men å holde styr på to forskjellige trackings på to forskjellige minimaps kan vise seg å være litt stress. *shrugs*

 

Generelt er det mye styr (spesielt i begynnelsen) med multi-boxing. Men når man er kommet i gang blir det enklere og enklere. Har man fått keyclone og synergy til å funke samt de viktigste keybindings og macros går alt med ett mye glattere. Er fremdeles en del irritasjonsmomenter man møter 

å,

men man er i alle fall i gang og man er "i lyset".

 

Håper dette kunne hjelpe. :-)

Lenke til kommentar

Dette har jeg gjort en stund, men på pur hobby basis.

 

Eneste som irriterer meg er at jeg ser multiboxere som får de fire "ekstra" til å stille seg på en linje bak dem. JEG OG VIL! Hos meg står de jo bare rett bak meg i en haug xD Har ikke undersøkt så mye dog, så er vel bare jeg som noober det til men men.

 

Forøvrig, er quester som du må plukke opp ting for ett lite helvete >.<

Lenke til kommentar
Dette har jeg gjort en stund, men på pur hobby basis.

 

Eneste som irriterer meg er at jeg ser multiboxere som får de fire "ekstra" til å stille seg på en linje bak dem. JEG OG VIL! Hos meg står de jo bare rett bak meg i en haug xD Har ikke undersøkt så mye dog, så er vel bare jeg som noober det til men men.

 

Forøvrig, er quester som du må plukke opp ting for ett lite helvete >.<

 

Jeg har ikke greie på dette men tipper at du kan sette det opp slik:

 

Si at toons'ene dine heter A B C D og E

 

A = main

B = /follow A

C = /follow B

D = /follow C

 

osv

 

da går de på en rekke, men hvis alle har /follow A så blir de gående i en "mølje"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...