Gå til innhold

Hvor mange kristne er det på Diskusjon.no? Les første topic før du skriver noe.


Anbefalte innlegg

Hei

 

Jeg lurer på hvor mange kristne det er på Diskusjon.no dere kan enten sende meg en PM eller skrive her. Jeg vil ikke skrive noen navn når jeg sier hvor mange som har sagt at de er kistne til meg. Men dere kan også skrive det her selv hvis dere vil. Du trenger ikke å være 100% kristen for å si det bare si ifra selv om du rekner deg selv som bare #litt" kristen.

 

OG IKKE BEGYNN Å DISKUTER NOE HER!!! VÆR SÅ SNILL IKKE KOM MED NOE HVORFOR OG MANGE SÅNNE SPØRSMÅL, DETTE ER IKKE FOR Å DISKUTERE DEN KRISTNE TRO MEN FOR Å SE HVOR MANGE KRISTNE DET ER!

 

 

Hvis noen kan si meg hvordan jeg kan sette opp en sånn greie som viser hvor mange prosent som har stemt hadde jeg satt pris på det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei

 

Jeg lurer på hvor mange kristne det er på Diskusjon.no dere kan enten sende meg en PM eller skrive her. Jeg vil ikke skrive noen navn når jeg sier hvor mange som har sagt at de er kistne til meg. Men dere kan også skrive det her selv hvis dere vil. Du trenger ikke å være 100% kristen for å si det bare si ifra selv om du rekner deg selv som bare #litt" kristen.

 

OG IKKE BEGYNN Å DISKUTER NOE HER!!! VÆR SÅ SNILL IKKE KOM MED NOE HVORFOR OG MANGE SÅNNE SPØRSMÅL, DETTE ER IKKE FOR Å DISKUTERE DEN KRISTNE TRO MEN FOR Å SE HVOR MANGE KRISTNE DET ER!

 

 

Hvis noen kan si meg hvordan jeg kan sette opp en sånn greie som viser hvor mange prosent som har stemt hadde jeg satt pris på det.

 

Få brukermoderatene til å sette opp en poll til deg, da blir det lettere.

sett gjerne opp flere alternativer slik som muslim, satanist, ateist, jøde, etc.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Eg e tradisjonell kristen, gir faen i alt som heter gud, men jeg liker penger og fridager så jeg holder meg vel innen Kristendommen?

 

 

 

Bestem selv :innocent:

Du høres ikke så kristen ut.Spørsmålet er :

Tror du på Gud?

 

Når det gjelder kristendom så er jo ikke spørsmålet om man tror på Gud, det gjør jo jødene og muslimene også, men om man tror på Jesus.

Lenke til kommentar
Eg e tradisjonell kristen, gir faen i alt som heter gud, men jeg liker penger og fridager så jeg holder meg vel innen Kristendommen?

 

 

 

Bestem selv :innocent:

Du høres ikke så kristen ut.Spørsmålet er :

Tror du på Gud?

 

Når det gjelder kristendom så er jo ikke spørsmålet om man tror på Gud, det gjør jo jødene og muslimene også, men om man tror på Jesus.

eller Bibelen?

Lenke til kommentar

Å tro på jesus, hva menes med det?

De fleste vil vel annerkjenne jesus som en virkelig person som faktisk levde som hvilket som helst annet menneske. Og at boken bibelen finnes, ja det tror jeg de fleste også vil nikke annerkjennende til.

 

Å tro på jesus, hva menes med det?

De fleste vil vel annerkjenne jesus som en virkelig person som faktisk levde som hvilket som helst annet menneske. Og om boken bibelen finnes, ja det tror jeg de fleste også vil nikke annerkjennende til.

Lenke til kommentar
Når det gjelder kristendom så er jo ikke spørsmålet om man tror på Gud, det gjør jo jødene og muslimene også, men om man tror på Jesus.

Mer som at man tror på Jesus som Guds sønn, og skal i teorien følge levereglene til det nye testamentet?

Shit, jeg kan godta at en person som ble omtalt som Jesus, som ifølge Family guy er rimelig oppskrytt, fikk skryten (mangel av ord akkurat nå) for diverse fenomener, som i senere tid har blitt skrytt opp i skyene.

Lenke til kommentar

Ok, jeg var nok litt knapp i mine uttalelser. En kristen blir av bibelen definert som en som tror at Jesus er Guds sønn, at Jesus kom til jorden som menneske, ble korsfestet, døde, stod opp fra de døde og for opp til himmelen igjen. En som ikke er kristen blir definert som en som fornekter disse guddommelige sidene av Jesus, det holder altså ikke å tro på Jesus som en historisk person. Og hva som skal til for å komme til himmelen er en diskusjon for seg selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det står vel i Bibelen at man er kristen når man tror av sitt hjerte (at Jesus er frelser og Guds sønn) og bekjenner det med sin munn. En kristen er altså, som Bellicius sier, en som tror på Jesus Kristus som frelser og Guds sønn, at han stod opp fra de døde og at han er en del av treenigheten.

 

Jeg er kristen jeg om noen lurer :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...