Gå til innhold

Virker ps2 Guitar Hero spillene på min ps3 60Gb?


Plutoo

Anbefalte innlegg

Hei

 

Bare lurte på om ps2 versjonene av Guitar Hero, Guitar Hero II og Guitar Hero 80's virker på min 60Gb PS3, med min trådløse Guitar Hero III gitar?

 

ser at på denne siden http://faq.eu.playstation.com/bc/bcGames.htm så virker Guitar Hero II perfekt (foruten så står det ikke om gitaren virker) så om noen har prøvd noen ps2 versjoner på ps3 og vet hvordan det virker, så gi meg gjerne et tips ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg bare gitaren til ps3 her om dagen, for det er jo umulig å få tak i spillet ..så jeg tenkte å teste ut gh2 til ps2 på ps3, til gh3 er i butikkene igjen.

 

Koplet til den trådløse gitaren og alt funket , helt til jeg startet spillet. Da slo trådløs tilkopling seg av, så ut i fra hva jeg kan forstå så funker det ikke med ps3gitaren til ps2 spillene. :(

Lenke til kommentar

mener å huske at jeg har lest at med riktig usb til dualshock 2 adapter så virker ps2 gitarer på ps3 (husker ikke hvilken type adapter det var (tror med et stort men at det var mad katz sin) ellers så ble knappene på gitaren feil i forhold til som det skal være på tv'n..

Endret av Plutoo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...