Gå til innhold

Er det flere som ikke får sove?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå når jeg sitter her tenker jeg at hvor kos jeg har det nå veier opp for hvor trett jeg er i morra. Blir digg å være litt trett imorra også da. Ta en lang, varm dusj og lage seg litt te, mens man fortsatt går i morgenkåpa. :love:

Skrevet (endret)
Trur eg skal starte med trening av ymse slag.. :p

Nei! Shitt ! ikke gjør det! Jeg prøvde sist, tok 3 timer til før jeg sovna!

Tipset er vel vann? masse vann?

Jeg drakk litt cola for 1 time siden =/ Dooh

Endret av JD_Scrubs
Skrevet (endret)

Hmm. Ligger i senga og tenker på mye rart. Spess når det er store forandringer.

Feks etter og ha vært 2 og ei halv uke hjemme i Øksnes i Vesterålen og feira Jul. Så blir det ganske så trist og fare fittelangt (834 km storsirkel distanse direkte. Legg til 557km for hele turen.)) sørover til Ålesund (langt nok for meg).

Da starter tankene. Om alt mulig. Om feks hvordan jeg skal slukke gardinene vis de tar fyr. Det er så mye rart man tenker på. Enn dere da?

Endret av Deimos87
Skrevet

hmm... sto opp i 18.00 tiden idag, ikke trøtt ennå nei gitt. Ble litt ivrig i garsjen igårkveld, holdt på til 5 på natta:P

Jaja skal opp igjen om...ska vi se...nei stemmer det, bestemmer selv jeg ja :tease:

Skrevet (endret)

Tenker på hvordan jeg orker gym i morgen, for jeg har ekstrem smerte i magen =/

vi sitter dypt i det, alle mann! :p

Men jeg skal gi et forsøk på å sove igjen jeg!

Snakkes sikkert om 15min! :p Sov godt hvis dere sovner!

Endret av JD_Scrubs
Skrevet
Hmm. Ligger i senga og tenker på mye rart. Spess når det er store forandringer.

Feks etter og ha vært 2 og ei halv uke hjemme i Øksnes i Vesterålen og feira Jul. Så blir det ganske så trist og fare fittelangt (834 km storsirkel distanse) sørover til Ålesund (langt nok for meg).

Da starter tankene. Om alt mulig. Om feks hvordan jeg skal slukke gardinene vis de tar fyr. Det er så mye rart man tenker på. Enn dere da?

Dææm! Har tenkt på akkurat det samme før. Også ting som: Hva jeg skal gjøre hvis det ligger en tarentella/anaconda/whatevah i senga mi, hva jeg skulle tatt med meg i farten hvis huset brant osv.

Hele seks timer til skolestart. Klarer meg fint med 3-4 timers søvn. Bare å ta det igjen i helgen.

Skrevet

Åhh, så genialt å snu døgnet i ferien. >.<

Har siden julaften ikke stått opp før 16.00 en helsikes dag.

Tjohei, det skal bli morsomt på skolen i morgen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...