Gå til innhold

Hva bruker du ost til/inni/på?

Anbefalte innlegg

I går hadde vi tomatsuppe til middag, og jeg tok oppi ost som jeg rørte rundt til det smeltet og ble til fine tråder (riktignok kun i min egen tallerken). Da fikk jeg kommentar på at det var vel ikke så vanlig? Så det satte meg på tanken; hva bruker dere andre ost til? Noen "spesielle" retter du har med ost i, som vi andre kanskje ikke har tenkt på?

Videoannonse
Annonse

Jeg har muggost i kyllingfileter og indrefilet av svin. Snitter filetene på langs og har i f.eks norzola eller camembert, i tillegg til f.eks hvitløk og friske urter. Så ruller jeg filetene sammen og surrer dem med spekeskinke eller bacon. Brunes raskt i grillpanne og etterstekes i ovn. Blir veldig fine "pakker" som inneholder mange smaker. Osten eliminerer i mange tilfeller behovet for saus også.

Gjest Bruker-95147
hehe... har MYE fritert brie ol ... fy faen... aldri i verden om jeg kommer til å bestille det selv.. smakt en gang.. aldri mer.. kald brie smaker helvete men varm og nesten rennende smaker rett og slett J*****

Nei, ta deg heller litt traust brunost, du!

:)

Endret av Bruker-95147
Jeg har muggost i kyllingfileter og indrefilet av svin. Snitter filetene på langs og har i f.eks norzola eller camembert, i tillegg til f.eks hvitløk og friske urter. Så ruller jeg filetene sammen og surrer dem med spekeskinke eller bacon. Brunes raskt i grillpanne og etterstekes i ovn. Blir veldig fine "pakker" som inneholder mange smaker. Osten eliminerer i mange tilfeller behovet for saus også.

Hørtes sinnsykt godt ut, men selvom jeg ikke liker muggost :dribble:

Endret av Lamb of God
Gjest Bruker-95147

Hørtes sinnsykt godt, men selvom jeg ikke liker muggost :dribble:

Ja, ikke sant! Spesielt når vi vet at Camembert slett ikke er en muggost ...?

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...