Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 (endret) vet ikke hva jeg skal si om dette, rykte, bull shit eller bare tull, men dere får tolke det selv. Well I met with my EA friend last weekend who let me in on a couple secrets regarding Spore that I thought I'd share. Apparently the game has been done for a few years now, but there is a minor problem -- It's not fun. Will Wright has been working very diligently with his team to make it fun, with little success so far. Essentially the problem is that every time you play through the game, it's the exact same. So, they are working on making it a different and new experience every time you play. It's very probable that Spore will be delayed until sometime in 2009 so that they can make it more fun får håpe dette er tull og vi kan spille det snart, tenkte jeg skulle få meg dette på Nintendo Wii Endret 4. januar 2008 av Slettet+981234789
TCi Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Virker som tullprat. Foruten den teknologiske utviklingen, har ikke Spore forrandret seg i det hele tatt spillmessig siden vi såg det første gang. Eneste forskjellen er "basebygging" og kolonisering, noe jeg tviler på er laget for å få det mer moro, heller mer utfordrende.
_KroSjefen_ Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Will wright er vel fyren bak sim city spilla å black and white..viss det var det det heite..du var vertfall gud.. å han er vel meir eller mindre eit geni, tviler på att han lager spill som plutselig viser seg å vere kjedelig..
Dinsdale Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Men spill skal være moro, basta. Utfordrende, flott og nyskapende er greit. Men er det ikke moro vil det floppe. Jeg tar ikke noe for gitt selv om en spillegende lager det. Og det er ikke alltid ekstremt gode ideer eller plot funger andre steder enn på papiret. At spillet har vært ferdig i noen år, men fremdeles ikke er ute er noe suspekt.
ostesaks Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Jeg tror skaperen av det mestselgende PC-spillet noensinne har tingene under kontroll jeg.
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Jeg tror skaperen av det mestselgende PC-spillet noensinne har tingene under kontroll jeg. ja får håpe det, men jeg har ikke noen grund til å tro at han som skrev dette lyver, i så fall har han som sa dette til denne personen lyvd. men vi sier det er et rykte siden det har gått fra munn til munn, minst 3 ganger.
Nimrad Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Jeg tror skaperen av det mestselgende PC-spillet noensinne har tingene under kontroll jeg. Hvilket spill er det? The Sims?
SirKenneth89 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Ser helt drit ut spør du meg! Ikke akkurat min "stil" på en måte!
eifoerde Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Ser helt drit ut spør du meg! Ikke akkurat min "stil" på en måte! Godt ingen spør deg da Selv om det ikkje er din "stil" på en måte, så trenger ikkje det bety at spillet er dritt
M@R7!N Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Det sirkenneth kom med tyder på at folks meninger er subjektive! Kan dette stemmer? Med andre ord, ikke særlig interessant Anyways, har troen på at det kan morsomt. Jeg gleder meg ihvertfall til å "designe" mine egne vesener.
embrace_m3 Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Gleder meg til å lage vesener av alle regnbuens farger jah!!! Se de sprelle rundt og evolvere og ja, lage nye sivilisasjoner åhh så mojjo!!! >_> NOT Jeg så dette først for sånn to år siden!! da var det kanskje en smule intressant men nå? nevah! Blir som med Duke Nukem 4evar dette...
Zeph Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Eg synest ikkje det ser så veldig revolusjonerande ut, kan nok bli keisamt i lengden. No er eg ikkje noko Sim-fan, med unntak av RollerCoaster Tycoon for ein del år sidan. Tråden flyttes til Generelt om spill sidan det er annonsert for PC og.
Litek89 Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 (endret) "Jeg hørte fra min kompis i MS at de skulle kjøpe opp EA og slå det konkurs for så å inlemme alt i MS Game Studios." Noen som tror på meg? ^^ Snakk om Se og Hør tedenser her da folkens, enkelte ting er enkelt og greit bullshit! Endret 7. januar 2008 av Litek89
Andrull Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Har ikke store forventninger til spillet. Hele plottet høres kjedelig ut, noe som egentlig bare blir bekreftet, og om de klarer å faktisk få det til å bli mer morsomt/spennende, ja så kan det nok bli meget bra. Dog har jeg nok ikke det helt store troen om at de klarer det.
Litek89 Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 The Sims høres jo utrolig kjedelig ut. Du styrer noen mennesker sin hverdag, personlig synes jeg The Sims var skit kjedelig etter en stund, men er jo bra er ikke det. Jeg gleder meg som en unge, eneste problemet jeg ser for meg er at enn ikke har full frihet i forhold til utvikling av dyrene. At det "ser" fritt ut, men egentlig så har enn ikke så mye valg.
Snorre Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 For det første. Er det noen som helst grunn til å stole på det en fyr har hørt en annen fyr si? Blir litt som med "onkelen til broren, til nevøen, til fettern, til moren min jobber i Microsoft og sa at de skal kjøpe opp EA Games og slå selskapet konkurs"-tendensen. Nei, jeg tar ikke random andrehånd-kilder for god fisk, hverken i det virkelige liv eller på internett. Sannsynligvis blir dette et bra spill. Mannen står jo bak en rekke gode spill. Ja jeg ser at spillet har potensiale til å kunne bli ne repeterende og kjedelig. Men dette er noe utviklerne med største sannsynlighet er klar over og har gjort noe med allerede om det stemmer. Selv gleder jeg meg svært til spillet. Nei, det plager meg ikke at spillet er fargerikt. Virker jo som om enkelte her i verden har problemer med fargerike spill. Deres tap, ikke mtt. Jeg kommer til å kose meg med å lage fine raser.
MrL Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Jeg håper dette spillet faktisk blir bra, for ideen er genial ihvertfall. Har alltid hatt lyst på et sånn "lag din egen planet" spill Helt klart et av spillene jeg ser mest frem til i 2008
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå