Gå til innhold

Geografilek for oss nerder [Les første post]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt korrekt. Tretten er et tettsted i Øyer kommune i Gudbrandsdalen som det gikk veldig hardt utover den 2. juni 1995 da den vesle elva Moksa raserte store deler av sentrum. 20 år tidligere skjedde Norges største togulykke like nord for stedet. 27 mennesker mistet livet. Ulykkestall? Hvem vet.

 

Din tur!

Lenke til kommentar

Av upraktiske grunner man ikke vil avsløre, må oppgaven stilles fri - og med referanse til ovenstående, gis brukeren Hakataramea en en-rundes karantene hva oppgavestilling angår...

 

(Altså, for ordens skyld: H. frabes som oppgavestiller, men står (fra mitt synspunkt sett) fritt til å løse den neste oppgaven, når altså en eller annen annen bruker har laget og publisert oppgaven jeg skulle ha stilt opp med...)

Lenke til kommentar

Altså, hvis noen skulle være så sinnsforvirret at de tror at jeg har en juridisk eller annen mulighet til å håndheve noe sånt, er vedkommende såpass bortreist (i mange betydninger av ordet) at vedkommende i allefall ikke burde ha tilgang til internett... (Eller at de tror at jeg tror noe sånt...)

 

Men når det gjelder hvorfor - vedkommende hevder å ha løst oppgaven uten å poste den... da ser jeg faktisk ingen grunn til at vedkommende skulle belønnes med å få bli den som poster ny oppgave... (For å sitere en tidligere kommentar til den påstanden: "Riiiight"...)

Lenke til kommentar

Det tilkommer så allikevel ingen å belønne andre her - så hvorfor du tror at jeg tror noe sånt, går over min forstand...

 

Poenget gidder jeg ikke forklare en gang til, det har tydeligvis ingen hensikt å skulle forklare det som allerede er skrevet så tydelig jeg kan få til.

 

Men gubbevaremegvel for en gjeng profesjonelle misforståere!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...