Gå til innhold

Hvor mye vet du om brukeren over deg

Rescue me

Anbefalte innlegg

Skrevet

HighlinDSg er ein artig liten gut. han er ein 24 år gammal gut og han bur i stavanger. han likar å fiske og elskar fluebinding. Når har har tid, hender det at han sett seg ned og les harry potter medan han drikk ein varm kopp med te!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Valkyria:

Spiller gitar og er da selfølgelig å finne en god del på Musikkskaping og instrumenter-delen av forumet :) Hører på metall og har lyst på en Alexi Laiho-signaturgitar (som forsåvidt er en jævla feit gitar!). Knakendes hyggelig fyr.

Og selfølgelig er han enda kulere når det da har seg slik at han har samme fornavn som meg :)

Skrevet

sett sebbe ein del på musikk. tydelig at han liker pink floyd, litt i alle fall? "the wall logoen på bilde".

ein bruker eg ser ofte i alle fall, som skriver hyggelege innlegg

Skrevet (endret)

Hanne liker å lese böker og er kjäresten til flodhest. Veronica er venninna til Hanne. Begge liker å poste bilder av seg selv på fest. Glade jenter. De liker rett og slett livet. Hanne tar seg en fest i ny og ne og trives med det. Glad i barn. Har värt medlem lenge - det respekterer jeg.

Endret av Sidious
Skrevet
Hanne liker å lese böker og er kjäresten til flodhest. Veronica er venninna til Hanne. Begge liker å poste bilder av seg selv på fest. Glade jenter. De liker rett og slett livet. Hanne tar seg en fest i ny og ne og trives med det. Glad i barn. Har värt medlem lenge - det respekterer jeg.

Poster masse bilder i RPP, og har skjegg. Må innrømme at det er ganske sjelden jeg ser ham utenfor RPP.

Skrevet

Lurer på om jeg har tatt deg før :hmm:

menmen...

Oddvar Knus: Han ser ut til å like Volkswagen :new_woot: Regner med det ikke er gamle VAG'er?

Han liker aper, særlig de som knuser ting :cool:

Wohooo :thumbup:

Skrevet (endret)

HighlineDSG:

Er audiofil(?)

Liker ikke moderatorer som ødelegger signaturer

Bryter retningslinjene :p

Er glad i smileys

Wheelman:

Er aktiv flere steder jeg :p

SO er et koselig sted ja

Han er glad i kake ja. Men nå er jeg vel strengt tatt glad i Penis-Trygve ;)

Endret av SpecialForce
Gjest medlem-122769
Skrevet

Adrian er 15/16 år gammel og bor på Nøtterøy. Han sitter dessverre i rullestol og har veldig god maskinvare

Gjest medlem-122769
Skrevet (endret)
Sandelama har stor interesse for mat, og han spiser mye.

Han har spist Mikke-spill på Playstation 1 :D

:love:

Endret av medlem-122769

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...