Gå til innhold

Nettavisen og Halo 3

Noiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
at «Halo 3» får den tvilsomme æren som «Årets skuffelse» kommer naturlig nok av de vanvittige forventningene til spillet. Hvordan kunne det egentlig levere varene ...?

hvilke andre spill er årets skuffelser?

Skrevet

Er også enig med spillmagasinet. Har aldri skjønt hva som er så utrolig fantastisk med Halo-serien. Finnes jo mange FPS som er milevis bedre. Oppskrytt spillserie :p

Assassin's Creed var vel kanskje også noe skuffende med tanke på forventingene, men jeg synes det var meget underholdene.

Gjest Slettet+130498
Skrevet

er helt enig med spillmagasinet, ja jeg har rundet det, jeg har spillt mp og ja, jeg gikk over til cod4 som 1000 ganger bedre :D

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

De sier ikke at Halo 3 er et dårlig spill, alt de sier er at de var naive nok til å høre (og å tro) på hypen og at Halo 3 var tegn på at Jesus' tilbakekomst. Selv hadde jeg ikke store forhåpninger til spillet, og ble godt overrasket over en knallgod co-op del.

Skrevet

Nettavisen prøver bare å faktisk få inn et par klikk på den betydningsløse spilldelen sin, etter suksessen etter å ha 'slaktet' Halo 3 med en firer tidligere i år.

Jeg har problemer med å skjønne hva de forventet av Halo 3 som det ikke leverte, hvis det er slik at de likte de forrige spillene. Nei, det revolusjonerte på ingen måte hverken sjangeren eller serien, men kun en dåre trodde vel dette på forhånd. God campaign med mye gjennspillingsverdi og mye MP for de som liker Halo-gameplay. Hvis en motsier dette gjør man regelrett faktafeil.

Skrevet

Ja, jeg kunne aldri forstå det selv. Hva er det egentlig de skeptiske forventet? Det føles som Halo, det fortsetter Halo's historie. Det er Halo.

"Ingen revolusjon, og ingen nytekning."

Hva er det dere har røyka? Høres ut som dere forventet et helt annet spill etter min mening. Man kan ikke bare lage et helt annet gameplay, forandre plottet bare for nytekningens skyld og likevel kalle det Halo. That's bullshyte! De avsluttet hva det første spillet startet og det andre spillet fortsatte. Hva kan man egentlig forlange?

Det de fleste kritiske ber om er et helt annet spill, og det er det jo nok av. Spill Bioshock, det er jo kjempebra. Leter du etter Halo-følelsen de forrige spillene leverte? Spill Halo 3.

Skrevet (endret)

Halo 3 er ikke genialt pga MP delen eller SP delen.

Det er genialt pga de nærmest uendelige løsningene som ligger i Forge både for Gametypes og for Map-varianter.

For ikke å snakke om den geniale Theatre moden hvor du kan gå inn i hver enkelt runde du har spilt og ta bilder, stille på kameraet, filme og finpusse taktikker. Oh, nevnte jeg at alt dette skjer i en opplæsning på 1080p?

MP delen har de beholdt, ettersom den ble priset av utallige spillere over hele verden.

SP delen er ikke der for å slippe en enorm Cliffhanger, den er der for å avslutte.

Grafikken er ikke den beste kanskje rent teknisk sett, men gudameg hvor nydelig Art-Direction den har og hvor nydelige vann og HDR effekter det er.

Styrken til Halo 3 ligger ikke på overflaten, men ligger i detaljene og dybden i hva du kan gjøre.

Så jeg må ærlig innrømme ay jeg ikke skjønner hva Spillmagasinet snakker om da de mener det er årets skuffelse pga de mener utviklerne kom opp med for lite. Man skulle trodd de ikke hadde prøvd mer enn SP en gang, og kanskje noen få runder på Slayer 4vs4.

EDIT: Leif.

Endret av Lakus
Skrevet (endret)

Jeg syns heller ikke Halo 3 var det samme som Jesus' tilbakekomst til jorden eller hva det nå var all hypen gikk ut på. For noen som ikke har spilt de 2 andre, er jo historien totalt forvirrende også.

En helt grei FPS som jeg spilte gjennom på overraskende kort tid.

Her er en herlig engelskmann som er enig (video):

http://www.escapistmagazine.com/articles/v...ctuation-Halo-3

Endret av Bytex
Skrevet

Det er det jeg mener. Halo 3 er nok ikke det ultimate FPS for en som ikke gjør annet enn og spille SP en eller to ganger samt litt Slayer.

Men går du litt dypere enn det er det så mye moro som ligger her at det ikke fortjener å nevnes i sammenheng med årets skuffelse (som i mine øyne KLART er Kane & Lynch)

Skrevet

Men det å kalle det "Årets Skuffelse" når det er ihvertfall av de 5 beste spill per 2007 er helt feil! De klagde på grafikken til å begynne, men nå skjønner de at det ikke er like viktig å finner noe annet å sette fingeren på. Sleipt.

Skrevet

Ja er Crysis der da ahahahah nei spillet suger ballesvette da....

Cod 4 ble årets pc spill der

Merkeligt siden dem sa i annmeldelsen av Crysis "verdens beste skytespill" og ikke får game of the year tittel haahahhaah

Galaxy pwner alle sammen av spill som har kommet iår

Skrevet

halo 3 fekk vel så dårlege karakterer fordi den fortsetter ein historie (halo 2) og det gjør at ikkje så mange forstår kva som skjer nå og nå og kossen kom han inni det store skipet der osv. dessuten er det mange klager på grunn av at du har skjold slik at du tåler headshot fra noen av våpna og at det har mye å si kva for eit våpen du har. men det er jo og viktigt å se på heile spillet slik som video muligheitene og forge.

Skrevet

Er vel litt for mange som ikke har spilt de tidligere spillene, ergo den "dårlige" historien... Men alt er relativt.

G-Panda spoke teh thruf.

Skrevet

Halo3 var så enormt hypet att det var større sjanse å vinne i Lotto enn att spillet skulle bli så utrolig bra som hypen tilsa. Er ett greit nok spill, god multispiller del og en avslutten på en kult serien til MS sine konsoller. En verdig avslutning og langt ifra årets skuffelse. Vi ser den samme hypen i dag for Killzone2 og hvis det feiler vill vell spillmagasinet kalle det årets skuffelse neste år for jeg tviler att det vill leve opp til hypen.

Men for å ikke spore helt av så vill jeg nok si att det spillet som var den største skuffelsen for mitt vedkommende var Hour Of Victory for 360 fra Midway. Tror man skal lete langt tilbake i tid for å finne ett dårligere spill en det

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...