Gå til innhold

"Kun" 720p spill på ps3?

dudley.no

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

har 5 spill til ps3 og kjøpte nylig uncharted men synes det er rart at alle spill kun støtter 720p mens alle 360 spilla mine bortsett fra 1 har 1080p?

Nå er ikke dette livs viktig siden jeg kun har 40`LCD (fullhd) men bare lurer......Uncharted og ratchet and clank ser jo strålende ut da,mulig COD4 og Assasin creed til ps3 har 1080p støtte :)

Endret av dudley.no
Videoannonse
Annonse
Skrevet
har 5 spill til ps3 og kjøpte nylig uncharted men synes det er rart at alle spill kun støtter 720p mens alle 360 spilla mine bortsett fra 1 har 1080p?

Nå er ikke dette livs viktig siden jeg kun har 40`LCD (fullhd) men bare lurer......Uncharted og ratchet and clank ser jo strålende ut da,mulig COD4 og Assasin creed til ps3 har 1080p støtte :)

Hvilke spill kjører du 1080p på xbox360?

Skrevet

Når det gjelder 1080p på Xbox360 spill så er det vel stort sett snakk om at maskinen kan oppskalere spillet til 1080p. Det mange rare oppløsninger på spill til PS3 og X360, men få som er "ekte" 1080p.

Skrevet

Ingen av de spillene du nevner kjører i 1080p på verken ps3 eller xbox 360. Ps3 og xbox 360 oppskalerer ofte spill til 1080p, noe som er noe helt annet enn at spillet faktisk kjører i 1080p.

Skrevet
Spørsmålet er jo da om det ser bedre ut oppskalert enn ved å kjøre spillet i sin native oppløsning ;)

Kommer vel an på om TV-en oppskalerer bedre enn PS3-en.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...