username882 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Bry mere om deg selv, en hva andre gjør. Han gjør jo det! Han er et såkalt offer fordi bottere gjør at de taper BG, dvs at han får mindre honor.. DET GÅR UTOVER HANSELV!
H-Frame Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 De som botter for å få honor bruker honoren til gear (håper jeg), men hva skal du med pvp gear når du ikke gidder å pvp'e selv i utgangspunktet? bare en tanke.
Ajaco Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 De som botter for å få honor bruker honoren til gear (håper jeg), men hva skal du med pvp gear når du ikke gidder å pvp'e selv i utgangspunktet? bare en tanke. bump
Rostad Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Sånn jeg har forstått det så er de fleste som botter innstilt slik at de ikke gidder og pvp med grønt/blått gear siden alle andre har epics. Ofte har jeg merket at de som botter, botter på altene sine og ikke på mains.
Rata101 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Sist AV var det 20 afk'ere (horde). Hva med å leie en polakk?
Hasselnøtta Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Hei! Her var det mange som var hissige gitt. Ser mange som botter, og veit korleis man kan botte. Har ikkje gjort det sjølv, men veit om nokon som gjer det. Det bryr meg ikkje særlig stort, har sett at dersom alle er ekte "players" når eg speller så taper horde som oftest då og (er horde selv). Grunnen til at dei botter er vel at dei ikkje gidder å sitte 24/7 forran pcen i veka for og skaffe dette gearet, for det tar faktisk litt tid (farmer selv nå). Men såklart, det burde tas alvorlig, og blizzard burde lage eit betre system for å få tatt dei. Men synes ikkje at eg kan ikkje sei det ødeleger masse for meg. Godt nyttår forresten!
John Keats Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 De som botter for å få honor bruker honoren til gear (håper jeg), men hva skal du med pvp gear når du ikke gidder å pvp'e selv i utgangspunktet? bare en tanke. Arena er jo så moro uten Honor Belt/Trinket/Ring/Neck/Boots/Bracer?
Psy Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Ser ikke hvorfor arena skulle være noe kjedeligere uten disse tingene.
vikingkylling Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Jeg spiller ikke WoW lengre, men la meg si hva jeg synes likevel. Mulig er det dere som er dårlig i engelsk, men "honor" betyr "ære". Om dere ikke skjønner hva "ære" betyr går det kort sagt ut på stoltheten din. Med andre ord er det vanskelig å få tak i Honor Gear eller hva det nå kalles fordi det er en æresak å ha det, og man kan være stolt av å endelig bli "verdig" den. Hva er poenget med å jukse seg til det? For øvrig hadde jeg en diskusjon angående Gran Turism 3 for noen år siden. En fyr brukte en juksekode for å få alle bilene og veldig mange penger, og han var svært stolt av garasjen sin. Selv skjønner jeg ikke poenget. Hva er vitsen med å få alle bilene levert på døren uten å gjøre noe selv for å få det? Jeg foretrekker å faktisk slite for å få tak i bilen jeg vil ha, da jeg føler jeg får mye mer ut av det når den endelig blir min. Det er det samme i MMMORPG'er. Greit det tar månedsvis å bli høyeste level og få det beste utstyret, og jada, man kan jo botte og få det over helgen om man vil. Men hva er poenget? Jeg vil slite i månedsvis for å få det på ærlig vis, da jeg vet at følelsen av å endelig ha kommet dit blir verdt alt strevet. Og når det er sagt, hva er egentlig poenget med å la datamaskinen spille for deg? Er det ikke like greit å bare kjøpe en ny karakter fra f.eks qxl, så du får høyeste level og det beste gearet på noen få minutter? Dessuten slipper du jo å bekymre deg for at kontoen din blir stengt pga botten. Men det er muligens bare meg. Jeg spiller for å ha det morsomt. Det er visst et fremmedord mange steder, dessverre.
Vaenas Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 skulle bare lese og ikke skrive noe her men, er fullstendig enig med de som synes botting ødelegger for resten av laget, selv er jeg ikke høy nok lvl for AV enda (60+?) men har spilt på en venn sin char og kan si det er pokkers morsomt å slite litt for honor selv, botting er bare tull som blir laget til alle online spill. vis noen skal botte i det hele tatt får dem bytte på, altså dvs. de skal botte annen vær gang de er inne i AV så gjør de noe for den andre spillerne i det minste
.tomf Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Det er ikke pokkers morsomt å "slite" for honoren selv, når man har gjort AV hundrevis av ganger før. Og takk for ditt innlegg angående ære thecrow77, du fikk meg til å dra litt på smilebåndet.
John Keats Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Ser ikke hvorfor arena skulle være noe kjedeligere uten disse tingene. Nei hvis du ikke skjønner at det ikke er noe gøy å bli eid gang på gang pga for lite resilience så kan du godt la være å kommentere. skulle bare lese og ikke skrive noe her men, er fullstendig enig med de som synes botting ødelegger for resten av laget, selv er jeg ikke høy nok lvl for AV enda (60+?) men har spilt på en venn sin char og kan si det er pokkers morsomt å slite litt for honor selv, botting er bare tull som blir laget til alle online spill. vis noen skal botte i det hele tatt får dem bytte på, altså dvs. de skal botte annen vær gang de er inne i AV så gjør de noe for den andre spillerne i det minste Har du spilt samme jævla battlegrounden siden 2005? =)
Swafty Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 lol? øøh honor betyr ære, vis du ikke spiller selv så har du ikke gjort deg fortjent til stoltheten, lol svett 2k her eller? Mye bedre å la et program spille for deg enn å sitte å spille selv når så mange andre gjør det så er det helt greit
DisplayName123 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Haha. Beste argumentet i en hver sammenheng. "Alle andre gjør det jo".
Rata101 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Det greieste er egentlig bare å lage seg en über char på en privat server og ta et screenshot som man kan imponere alle andre med, så blir man ikke så svett Endret 1. januar 2008 av Rata101
Poseboen Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) Er enig at det er feil å botte, men ejg kan også forstå hvorfor en del gjør det. Mange her har spilt siden spillet kom ut og Pre TBC allerede gjort sinnsyke mengder pvp fra før av. Da forstår jeg godt at det virker veldig lite fristende å tilbringe enda flere titalls timer i AV bare fordi man faktisk har lyst til å prøve arena. Til de som sier at hvis du ikke vil gjøre AV så ikke gjør det. Hva om jeg faktisk vil prøve ut den nye pvp delen av spillet? Og nei det går ikke uten å skaffe honor gear siden alle nå faktisk har full season 1 og tre ganger så mye resillience som deg. Endret 1. januar 2008 av Hamaestra
Rata101 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Det er jo lett å skjønne hvorfor folk gjør det. Stort sett så er det lett å skjønne hvorfor folk velger å gjøre dølle ting. Hvor lite eller mye folk har spillt har ikke noe å si. Jeg har spillt siden closed beta selv. Noen folk tåler ikke å starte på bunnen, de vil heller starte med et overtak istedenfor. Problemet blir jo at for å klare det, så må de stå og idle i AV hula og ødelegge for alle andre hver dag.
aril Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 At dere har spilt WoW siden før Moses ble født, at alt er så kjedelig fordi dere har gjort det samme en zillion ganger før, at alle andre gjør det - ingenting av dette er gyldige argumenter for å jukse og er til å bli kvalm av. Jeg håper virkelig Blizzard får ut fingeren og gir alle ban på livstid uten mulighet for nåde, skjønt jeg tviler på at det vil skje. Vi har vært på Månen, snart Mars. Det er klart Blizzard kan gjøre noe med problemet en gang for alle hvis de bare vil, og vil NOK, men det ser det ikke ut til at de gjør, dessverre, til det er de nok for glad i melkekuen sin. Jeg har rapportert bottere og utallige goldsellere, men nå er det så mange av dem som det aldri har vært noen gang tidligere, så det gidder jeg rett og slett ikke lengre. Nytteløst. Dersom ting ikke bedrer seg snart ser vi nå begynnelsen på slutten for WoW, derom er det ingen tvil. Hvem gidder å spille et spill, og attpåtil BETALE for det, når alle rundt deg jukser og ingenting skjer på like vilkår. At utgiveren av spillet synes å drite i det som skjer gjør det hele enda alvorligere. Selv har jeg ikke på langt nær tid nok å avse til å være med på alt jeg må for å skaffe meg det beste av gear. Det har jeg forlengst innfunnet meg med. Når jeg tidligere møtte noen med epics til langt oppetter ørene så jeg virkelig opp til vedkommende og tenkte at der, der var det en som var dyktig, ofret mye av sin tid og fortjente å ha langt bedre gear enn meg. Nå, derimot, blir jeg straks mistenksom og ser nesten automatisk på slike som jusemakere, berettiget eller ikke. Det er ene og alene Blizzard som kan gjøre noe med problemet, men jeg er redd det bare er å resignere og overlate arenaen til juksemakerne. Men hvem skal de briefe rundt og imponere med sitt epics da? - jeg mener: når vi med crappy gear ikke er der lengre.
bjorns_1 Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Folk som jukser over tid vil bli tatt til slutt. Skall love deg att Blizzard følger med og logger hvem som driver på med hva. Er sikker mangen som trodde "bot prog" som var helt sikre som blir veldig skuffa da.
PSV Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Selv har jeg null-toleranse for de som botter på bekostning av alle andre, som i battlegrounds. Hær jobbe man kuken av sæ bare for å se at andre inkasserer de samme godene gratis? Latterlig. Helt fullstendig latterlig. Selv har jeg farmet minst 200.000 honor på locken siden TBC ble sluppet, helt på egenhånd. Det går riktignok en god del raskere å skaffe honor om man faktisk -spiller- AV, men at de skal få opptil 60-70% av den honoren jeg strever for i en BG er helt latterlig. Måtte alle som bruker bots brenne hardt og lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå