Gå til innhold

Den nye farm boten


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God jul å godt nytt år til alle grautuene som botter i bg.

Håper kontoene deres blir bannet og at dere alle får en curse som gjør at dere kun drømmer at dere blir midtpunktet i Hardcore homsefilmer...

 

Takk for at dere ødelegger for oss som ikke jukser...

 

(I wish you all a tauren's fist up your soft smelly shitholes)

 

Jepp, den satt tenker jeg.

Lenke til kommentar
God jul å godt nytt år til alle grautuene som botter i bg.

Håper kontoene deres blir bannet og at dere alle får en curse som gjør at dere kun drømmer at dere blir midtpunktet i Hardcore homsefilmer...

 

Takk for at dere ødelegger for oss som ikke jukser...

 

(I wish you all a tauren's fist up your soft smelly shitholes)

 

Jepp, den satt tenker jeg.

 

 

:thumbup:

 

bots er ut!

Endret av Blaxtro
Lenke til kommentar

Sier bare Blizzard banned 105,000 WOW accounts og Warden jeg.

 

While the game is running, Warden uses API function calls to collect data on open programs on the user's computer and sends it back to Blizzard servers as hash values to be compared to those of known cheating programs.

 

Kos dere, er ikke sikkert dere blir tatt med de første månedene, men jeg ville ikke risikert accounten min for å få welfare epics litt lettere.

Endret av lilleslem
Lenke til kommentar
Takk for at dere ødelegger for oss som ikke jukser...

 

Ødelegger? Botter ikke selv men å si at det er direkte ødeleggende har jeg vondt for å forstå? Om du mener at det er på lik linje ødeleggende som afking så er jeg enig dog (ikke at jeg bryr meg, bg farming er tragisk kjedelig til tider).

 

Ødelegger de for deg fordi de får honorgear? Nei, du får ikke i nærheten av det beste uten å ta masse arena uansett. Botting osv er umulig å bli kvitt uansett, so why care.

Lenke til kommentar

når det allerede er så lett å få honor og honordeler som det er i dag så slår det meg som fullstendig teit å botte BGer, synes du ikke pvp er gøy så gjør noe annet da vel. og de som bot'er og afker ødelegger faktisk battlegrounden til resten av laget, for ikk eå snakke om at det nesten kjennes surt ut å vinne i AVer hvor folk botter og AFker fordi du føler at du endte opp med å slave for deres honor også.

 

edit: må l2skrive tydeligvis..

Endret av DeadbeaT
Lenke til kommentar

Er helt enig med DeadbeaT, det er utrolig irriterende å vinne i en BG dersom du vet at noen på laget ditt har brukt AFK bot. Man kan kun rapportere det, men det ser ikke ut til å bli gjort noe med en gang. Det er derfor mange ikke gidder å reporte de, selv syntes jeg at det blir veldig irriterende å sitte å rapportere folk hele tiden når man går i en BG. Når jeg er på AV week-end så tar jeg gjerne AV opptil 8 timer om dagen, trur du jeg gidder å reporte hver eneste en når jeg er i BG?

 

- Nei!

Endret av Romis
Lenke til kommentar
Takk for at dere ødelegger for oss som ikke jukser...

 

Ødelegger? Botter ikke selv men å si at det er direkte ødeleggende har jeg vondt for å forstå?

 

Så du mener at sjansen for å vinne er like stor selv om halve laget sitter å steller lillemann,

mens en bot autokjører recall.

Jeg trenger ikke fyre igang mange hjerneceller for å skjønne at laget er tjent med at alle gjør det de skal gjøre.

 

Poenget mitt er at jeg faktisk liker wow pvp og jeg liker å vinne.

Når det står 15 stk og ØDELEGGER for laget mitt, så synes jeg det er synd og dårlig gjort.

 

Samme syntes jeg når jeg spilte cs, bf1, bf2 og alle andre spill hvor et lag er avhengig av hverandre.

Juks ØDELEGGER for andre. Forstår du ikke det, så... tja.....

 

Håper du spiller alliance.

Lenke til kommentar

Jeg spiller ikke AV på min horde character fordi det alltid er en gjeng som skal være AFK og ødelegge for de som prøver vinne.

Jeg spiller ikke AV på min alliance character fordi det er temmelig kjedelig når halve horde laget er AFK.

 

Egentlig er AV en tåpelig battleground, går mest ut på PvE. Kan like gjerne kjøre instances da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...