svinepelz Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Du har de bandene som helt fortjent blir kalt de fire store i norsk rock: - deLillos - DumDum Boys - Jokke & Valentinerne - Raga Rockers Et par andre hørbare band som ikke er like kjent er De Press og The Aller Værste, som står bak noen av de største klassikerne i norsk rock. Tipper uansett at du ikke er så interessert i eviggylden norsk rock, siden du sier at du er mest interessert i pop-dance, og da er jeg på litt mer gyngende grunn :!:
Nebuchadnezzar Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Windir eldre og nyere Ulver myrkgrav Asmegin Burzum Siden du ikke sa hvilken sjanger du hville ha musikk i...
endrebjo Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Siden du ikke sa hvilken sjanger du hville ha musikk i... Hei, Jeg vil gjerne få vite om dere kjenner noen grupper, som synger på norsk (jeg kjenner bare Ravi+dj løv og Basshunter med deres "båten Anna" sang)? Jeg bor i Norge ikke lenge endna, og synes det kunne være spennende å finne noen grupper, som har sangene på skandinavske språk. Særlig de fra Pop-dance genren. På forhånd takk!
TOO TRILL Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 -DDE -Eple -Masse rap (Karpe Diem, Erik og Kriss osv.) alt jeg kom på i farta
Avløpsrens Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Skambankt! Er fra Bryne eller Haugesund(?) og spiller god Norsk rock!
Thlom Skrevet 31. desember 2007 Skrevet 31. desember 2007 Veldig mange pønkband synger på norsk, blant annet Kjøtt, Rough Trade, Kåre og Partiet, Oslo Børs, Norgez Bank, Norske Gutter og Sjølmord.
jacoP Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Jokke, Raga Rockers, CC Cowboys, Postgirobygget, DumDum Boys, Di Derre og deLillos er noen jeg kommer på i farten.
Ustedalen Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Windir eldre og nyere Ulver myrkgrav Asmegin Burzum Siden du ikke sa hvilken sjanger du hville ha musikk i... For å fylle videre på: Deler av Dimmu Borgir Ljå Carparthian Forest Elite Eldre Enslaved Eldre Gorgoroth Keep Of Kalessin Vreid
Fanta4free Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 (endret) odd norståga hellbilies Endret 1. januar 2008 av TRibal89
Programvare Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Windir eldre og nyere Ulver myrkgrav Asmegin Burzum Siden du ikke sa hvilken sjanger du hville ha musikk i... For å fylle videre på: Deler av Dimmu Borgir Ljå Carparthian Forest Elite Eldre Enslaved Eldre Gorgoroth Keep Of Kalessin Vreid Og: Darkthrone Satyricon Sportlov (svensk) Ulver (de gamle utgivelsene) Hardingrock Storm Øystein Sunde
theoriginalAidskake Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Basshunter er vel vitterlig svenske?
Innos Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Windir eldre og nyere Ulver myrkgrav Asmegin Burzum Siden du ikke sa hvilken sjanger du hville ha musikk i... For å fylle videre på: Deler av Dimmu Borgir Ljå Carparthian Forest Elite Eldre Enslaved Eldre Gorgoroth Keep Of Kalessin Vreid Og: Darkthrone Satyricon Sportlov (svensk) Ulver (de gamle utgivelsene) Hardingrock Storm Øystein Sunde Og: Arcturus Einherjer Helheim Ildjarn Isengard Krypt Old Funeral Old Man's Child Ragnarok Troll Trollfest Tsjuder Taake Er ikke mangel på band som synger på norsk om du hører på skikkelig musikk. =)
endrebjo Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Er det virkelig så forbanna vanskelig å lese hele førsteposten?
Innos Skrevet 1. januar 2008 Skrevet 1. januar 2008 Klar over at han skulle ha "Pop-dance", men det finnes sikkert andre som setter pris på sånn musikk på norsk. Du har heller ikke anbefalt noe innen sjangeren "Pop-dance", og du har vel flest innlegg av alle i denne tråden. Så og si alt her er poprock/rock/metal.
Coffey Skrevet 2. januar 2008 Skrevet 2. januar 2008 Har trådstarter bommet litt? Det er Botten Anna, altså, en digital "robot" og Basshunter er svensk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå