Hansoen Skrevet 14. juli 2008 Skrevet 14. juli 2008 Det er nok Balinda Stonehearth Det er nok helt riktig
Dernel Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Helt vill gjetting, men ZUL? zul aman, zul gurub, zul farrak ... vet ikke
Tørriss Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Hva kalles trollene sine guder? Det varierer vel litt fra de forskjellige stammene. Men de holder seg vel til forskjellige "spirits" av f.eks dyr i området der de bor. F.eks bear, Lynx, Dragonhauk og eagle i ZA. Men også litt mer blodtørstige guder som Hakkar og, for de som er fanatiske nok.
Arinomi Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Så vidt jeg har forstått, er fellesnavnet for gud "loa". En loa, flere loa. Zul er trollish for "by". Zul'Farrak - Byen i ørkenen Zul'Gurub - Byen i jungelen Zul'Aman - Byen i skogen
elf_man Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Så vidt jeg har forstått, er fellesnavnet for gud "loa". En loa, flere loa. Zul er trollish for "by". Zul'Farrak - Byen i ørkenen Zul'Gurub - Byen i jungelen Zul'Aman - Byen i skogen Ikke helt rett; sistebossen i Zul'Aman heter Zul'jin (By jin??). Så vidt jeg har fått med meg har Zul forskjellig betydning for trollene, alt etter hvilken sammenheng det blir brukt i.
Tørriss Skrevet 15. juli 2008 Skrevet 15. juli 2008 Så vidt jeg har forstått, er fellesnavnet for gud "loa". En loa, flere loa. Zul er trollish for "by". Zul'Farrak - Byen i ørkenen Zul'Gurub - Byen i jungelen Zul'Aman - Byen i skogen Ikke helt rett; sistebossen i Zul'Aman heter Zul'jin (By jin??). Så vidt jeg har fått med meg har Zul forskjellig betydning for trollene, alt etter hvilken sammenheng det blir brukt i. Stemmer det. Det jeg har lest meg fram til er at Zul betyr "great" på engelsk, altså er Zul Gurub altså "Great Gurub" derav navnet på byen er Gurub. Det passer også overens med Zul'Jin, som blir oversatt til Great Jin. Altså et ord som blir brukt for å markere status. Det er nå min forståelse av det ordet iallfall
Hansoen Skrevet 17. juli 2008 Skrevet 17. juli 2008 Tar en ny en: Hva jobbet Edvin Van Cleef med, fOr han ble lederen av "The Defias Brotherhood"?
diskoduck Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Han var roofwalker i Stormwind, en som passa på takene i byen. Hvem gjemmer seg inne i The Beast i UBRS?
brillan Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Så vidt jeg har forstått, er fellesnavnet for gud "loa". En loa, flere loa. Zul er trollish for "by". Zul'Farrak - Byen i ørkenen Zul'Gurub - Byen i jungelen Zul'Aman - Byen i skogen Zul = great
SilverCRX Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Hvem gjemmer seg inne i The Beast i UBRS? Finkle Einhorn. Vet ikke om det har blitt spurt, men jeg prøver. Hvorfor har Vaelastrasz kun 30% hp når man møter ham i Blackwing Lair?
Lightningwolf Skrevet 18. juli 2008 Skrevet 18. juli 2008 Fordi han får bank av Nerfarian rett før du kommer inn til ham.
Hansoen Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 I "Tales of the Past" filmene mOter vi i begynnelsen av film nummer 3(tror jeg) en person som ogsA er en mini boss i Scarelt Monastery: Cathedral. Hva heter han?
DisplayName123 Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 (endret) High Inquisitor Fairbanks (spelling?)? Endret 20. juli 2008 av Inxs
Skumtroll Skrevet 20. juli 2008 Forfatter Skrevet 20. juli 2008 Han var roofwalker i Stormwind, en som passa på takene i byen. Hvem gjemmer seg inne i The Beast i UBRS? Gjemmer seg vel ikke der? Er han ikke spist da?
Hansoen Skrevet 20. juli 2008 Skrevet 20. juli 2008 herod Feil Mograine Feil High Inquisitor Fairbanks Riktig. Mograine er ikke en miniboss, men han er med, men fairbanks mOter vi rett fOr renault dreper sin far.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå