Gå til innhold

Warcraft-Quiz! Hva kan du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2 eksempler jeg kommer på i farten:

 

billy sier til adam at han har fått en fisk på en camp som var større enn ham selv og adam sier "liar!"evt."you are making that up".

 

Billy sier at det finnes gullfisk som kan oppfylle ønsker, hvis du fanger den, og da svarer adam noe som hysj, du skremmer fiskene eller noe i den duren.

 

Hva er det den konstante krangelen mellom William og Donna handler om?(2barn i Stormwind)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

tatt lang tid dette svaret her, så tar neste spør. jeg. litt på ustø grunn nå iogmed at jeg har slutta wow etter en rangel med blizzard hvor jeg ga de beskjed om å putte spillet et visst sted, og som jeg ikke (merkelig nok) fikk svar på.

spørs: i lore, hvem er c'thun? (vet at han er boss og vet nøyaktig hva han dropper og ditten og datten, men i lore-sammenheng)

Lenke til kommentar
tatt lang tid dette svaret her, så tar neste spør. jeg. litt på ustø grunn nå iogmed at jeg har slutta wow etter en rangel med blizzard hvor jeg ga de beskjed om å putte spillet et visst sted, og som jeg ikke (merkelig nok) fikk svar på.

spørs: i lore, hvem er c'thun? (vet at han er boss og vet nøyaktig hva han dropper og ditten og datten, men i lore-sammenheng)

 

C'thun er en av de gamle gudene, han falt ned til silithus og han styrer qiraj rasene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...