Gå til innhold

Warcraft-Quiz! Hva kan du?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva skjer når en Naaru dør?

Når de dør blir de til et "sort hull" som tiltrekker seg og fortærer sjeler.

Over tid vil den sakte men sikkert regenerereved hjelp av lysets kraft!

Høres ut som en skikkelig røverhistorie fra farfar spør du meg ;) Men lore er lore!

Skrevet (endret)

det første er helt riktig, men det andre har jeg ikke hørt om, jeg har hørt at først, når en naaru dør, så blir den som sagt til et "sort hull"

som suger til seg fortapte sjeler, og når de utgjør en stor nok masse, så blir det til en Voidcaller, derav også de tegnene som er i lufta over ryggen til voidcalleren som ligner en naaru, og som holder lanternene oppe.

denne teorien blir også bygd opp av at naaruen M'uru i sunwell etter han er nær døden, blir en voidwalker som begynner på E et-eller-annet. :) way to go, neste spørsmål er ditt.

Endret av makri
Skrevet
(...)

denne teorien blir også bygd opp av at naaruen M'uru i sunwell etter han er nær døden, blir en voidwalker som begynner på E et-eller-annet. :) (...)

Entropius.

Skrevet
(...)

denne teorien blir også bygd opp av at naaruen M'uru i sunwell etter han er nær døden, blir en voidwalker som begynner på E et-eller-annet. :) (...)

Entropius.

bingo

Skrevet
det første er helt riktig, men det andre har jeg ikke hørt om, jeg har hørt at først, når en naaru dør, så blir den som sagt til et "sort hull"

som suger til seg fortapte sjeler, og når de utgjør en stor nok masse, så blir det til en Voidcaller, derav også de tegnene som er i lufta over ryggen til voidcalleren som ligner en naaru, og som holder lanternene oppe.

denne teorien blir også bygd opp av at naaruen M'uru i sunwell etter han er nær døden, blir en voidwalker som begynner på E et-eller-annet. :) way to go, neste spørsmål er ditt.

Hadde selv bare hørt det første slik som deg, men sjekket opp wowwiki for sikkerhetens skyld og kom opp med dette:

http://www.wowwiki.com/D%27ore

Ikke alle Naaru's blir om til void walkers etter en periode, men M'uru ble det. Kanskje som følge av:

"This appears to be the "void" that naaru transform into upon death. Although the other darkened naaru (K'ure and D'ore) have not become void beings, this might be the result of M'uru being drained by the Blood Knights"

Men bare spekulasjon såklart ;)

Neste spørsmål:

Hva trenger man i gjennomsnitts DPS per DPS klasse på Brutallus hvis man har 16 DPS klasser i gruppen?

Skrevet

1.8229? eller noe i den duren? skal ærlig innrømme at på denne oppgaven var jeg inne på wowwiki, hvem vet sånt :p satsa på å ta dps needed delt på 16, men nå har jeg aldri vært det store mattegeniet :p

Skrevet (endret)

1.8 dps kan jeg sikkert gjøre nude med min UD priest på level 6 :p

Edit: Litt gjetning det her også, men rundt 1k

Edit2: Jeg aima lavt der, random nettsider sier 2k, har han en form for dps boost?

Endret av Kuldesjokk
Skrevet
1.8229? eller noe i den duren? skal ærlig innrømme at på denne oppgaven var jeg inne på wowwiki, hvem vet sånt :p satsa på å ta dps needed delt på 16, men nå har jeg aldri vært det store mattegeniet :p

Det stemmer det. Tankegangen din er riktig, men du bommet litt på desimalene.

1822,9 DPS er det rette svaret, så den kan nok godkjennes ;)

Neste spørsmålet er ditt!

Edit2: Jeg aima lavt der, random nettsider sier 2k, har han en form for dps boost?

Vær grei ;)

Brutallus er en real gear check der DPS, tanks og healers virkelig blir satt på prøve ;)

1800DPS per person høres ganske mye ut, men med riktige grupper og godt utstyr nådde jeg selv 2200DPS average DPS.

Skrevet (endret)

SWP raiders har vel ~2k dps +/-? Kommer selvfølgelig an på class, men da har man jo den lista over avarage class-dps eller noe i den dur.

Så i hvert fall en film av Brutallus-down hvor dpser lå på rundt 2k.

Endret av -Evolution-
Skrevet

Vær grei ;)

Brutallus er en real gear check der DPS, tanks og healers virkelig blir satt på prøve ;)

1800DPS per person høres ganske mye ut, men med riktige grupper og godt utstyr nådde jeg selv 2200DPS average DPS.

Var med et smil rundt munnen jeg skrev det med 1.8 dps, men trodde ikke folk klarte 2,2k dps uten noen form for buff-boost ala curator... Men jeg er virkelig ikke en pve-mann :p

Skrevet

Vær grei ;)

Var med et smil rundt munnen jeg skrev det med 1.8 dps, men trodde ikke folk klarte 2,2k dps uten noen form for buff-boost ala curator... Men jeg er virkelig ikke en pve-mann :p

Hemmeligheten ligger nok i å bruke det beste av det beste av buff potions (demonslaying, haste pots)pluss en skikkelig god buff gruppe (Enha shammy, DPS warrior og Ret Paladin i mitt tilfelle).

Hadde nok blitt bedre hadde nå disse hersens warglaivesa droppet ;)

Skrevet (endret)

Klasser som burde ligge på over 2000 dps på brutallus er warlcock, rogue, hunter og mage. Er et par andre som burde klare det også, men disse fire har rett og slett ingen grunn til å ligge under 2000.

Endret av Skurupu
Skrevet
Hadde forventet noen uther svar her, men det kom det altså ikke. Din tur :)

Takker og bukker!

Slår til med denne:

Hvilken NPC i WoW sier følgende sitat:

I'm gonna enjoy killin' these slack-jawed daffodils!

For øvrig mitt favoritt sitat i spillet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...