Gå til innhold

Akam mishandler minnekort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men det Canon sa, gir det dere "rettigheter" til å "ødelegge" alle fremtidige kameraer dere får inn til test? Eller var det snakk om kun et kamera som dere spesifikt ba om for å gjennomføre "ødeleggelsen"?

 

Er forøvrig imponert over minnekortene, ATP spesielt, men det lukter etterspurt reklame av denne artikkelen. Kanskje ikke helt heldig for verken akam eller ATP.

Endret av TSP
Lenke til kommentar

Det Canon sa ble nok sagt i spøk, så selv om vi neppe hadde blitt stilt til veggs om vi hadde ødelagt noe, så kommer vi ikke til å gå inn for å ødelegge testutstyr uten at det er spesielt avtalt med Canon på forhånd.

 

Hva "etterspurt reklame" angår, så synes jeg ikke det. For det første så har ikke ATP noen importør eller distributør i Norge ennå, og om de hadde fått det, så ga vi de som hadde blitt hovedkonkurrentene en fair sjangse til å være med på testen, noe de tydeligvis ikke var interessert i. For det andre så er det interessant for oss å teste nye kule produkter som en produsent tilbyr oss for test. Hvis noen ringer oss og spør om vi ønsker å teste noe både de og vi synes er interessant, så gjør vi det, så sant vi har kapasitet til det. Mesteparten av det vi tester skjer på eget initiativ, men det er desverre ikke alt vi har oversikt over, og innspill fra produsenter tas derfor imot med takk. De har imidlertid lite de skulle ha sagt når det kommer til HVA vi skriver om produktet, hvis vi først tester det.

Lenke til kommentar
For min del virker det også som om et gammelt Kingston-kort yter akkurat like bra som dette dyre merket, eller tar jeg feil nå?

 

Her har vi ikke testet ytelsen i det hele tatt, men heller om kortene overlever noen dagligdagse uhell. Vi har heller ikke gjort det spesielt vitenskaplig - utsatt kortene for nøyaktig samme belastning mange ganger for å se hvilket som ryker først etc. Dette var ment som en moroartikkel i romjulen. Det er IKKE en nøyaktig test av hvilke minnekort som tåler mest.

Lenke til kommentar

Festlig test, og artig skrevet! :) Håper på en oppfølger siden det ikke kunne kåres en enkelt vinner. Og siden teknosadisten i meg bare syntes dette var en liten apetittvekker.

 

Edit: Marasmus slo meg på målstreken, men jeg stemmer i: Kan uten problem se for meg verre (og nesten plausible) scenarier i en husholdning enn bare vanntemperaturer og knusing. Det burde kunne sette ATP på plass. Hva med en "oi-der-mistet-jeg-jammen-døtte-meg-minnekortet-oppi-stearinlyset"-test? Rødvin, Plumbo eller kinaputter?

Endret av Onkel
Lenke til kommentar
For min del virker det også som om et gammelt Kingston-kort yter akkurat like bra som dette dyre merket, eller tar jeg feil nå?

 

Her har vi ikke testet ytelsen i det hele tatt, men heller om kortene overlever noen dagligdagse uhell. Vi har heller ikke gjort det spesielt vitenskaplig - utsatt kortene for nøyaktig samme belastning mange ganger for å se hvilket som ryker først etc. Dette var ment som en moroartikkel i romjulen. Det er IKKE en nøyaktig test av hvilke minnekort som tåler mest.

Formulerte meg rimelig (veldig?) fjompete. Men faktum er at Kingstonkortet overlevde like mye som de dyre kortene? :p

Lenke til kommentar
For min del virker det også som om et gammelt Kingston-kort yter akkurat like bra som dette dyre merket, eller tar jeg feil nå?

 

Her har vi ikke testet ytelsen i det hele tatt, men heller om kortene overlever noen dagligdagse uhell. Vi har heller ikke gjort det spesielt vitenskaplig - utsatt kortene for nøyaktig samme belastning mange ganger for å se hvilket som ryker først etc. Dette var ment som en moroartikkel i romjulen. Det er IKKE en nøyaktig test av hvilke minnekort som tåler mest.

Formulerte meg rimelig (veldig?) fjompete. Men faktum er at Kingstonkortet overlevde like mye som de dyre kortene? :p

 

Det var jo muligens fordi testene ikke var særlig harde? :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...