Gå til innhold

Dyreplageri på sitt værste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herregud! :(

 

Det er dyreplageri på sitt værste! Sikkert noen ungdommer som skulle kødde med katten, men visste ikke hvor alvorlig det kunne bli. Men det kan jo være hvem som helst da.

 

Hadde det vært min katt hadde jeg avlivet den. Tenk om katten kommer ut av huset og ut på en vei. Den kan jo ikke se, eller spise.

 

Jeg hadde avlivet dne selvom det er litt slemt, men den katten lider :(

Lenke til kommentar

Fy faen.

At det går ann. Helt jævelig.

Sånne folk skulle ha sonet 40 år i et fengsel i et u-land.

Med tortur og svie vær dag.

 

Å påføre et menneske eller dyr noe sånt er helt grusomt.

Selv om man hater katter som pisser og driter på trappa de så går det pent ann og skreme den bort på en human måte i stede før og ta live av den. (ja det er nettopp det dem har gjort. livskvaliteten er borte før den stakkars katta!)

Lenke til kommentar

Noen ganger er det like før jeg begynner å tro på konseptet "Øye for øye, tann for tann". Kanskje gjerningspersonen(e) skulle fått litt syre i ansiktet og i munnen. Hadde de nok likt ja! Nei dette er dyreplageri av verste sort. Saen bør absolutt politianmeldes, men tror ikke politiet kommer til å bruke ressurser på en stakkarslig katt. :\ Dessuten ville det være tilnærmet umulig å ta gjerningpersonen(e).

Lenke til kommentar

Det kan selvfølgelig hende at denne katten har vært uheldig og på en måte blitt utsatt for dette som en følge av noe annet enn at noen har torturert katten, men det høres usannsynlig ut.

 

Jeg er spent på aldersgruppen til de som har gjort dette. Det må klart være en gjeng. Utifra den ideen om å være stygg mot en katt er det vel aldersgruppen 9-14 jeg tenker mest på, men om en ser på hvor drastisk de gikk til verks er vel aldersgruppen 18-25 år, i fylla.

 

Vet hvertfall at jeg vil bli fra meg om noe lignende skjer med en av våre katter en dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...