Gå til innhold

Hvor kan jeg få kjøpt guitar hero II billigst mulig...


Anbefalte innlegg

Jeg leter for øyeblikket etter guitar hero II billigst mulig, med eller uten gitar(helst uten pga. pris)

 

Har sett i prisguiden, men der var det billigste 699,- og det er jeg ikke villig til å betale for et så gammelt spill.(det var dog inkludert gitar)

 

Så om noen vet hvor jeg kan få tak i spillet uten gitar til 2-300 så hadde det vært knallbra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selges dette løst i det hele tatt da? Var jo det første gitarspillet til 360, så var jo ingen som hadde gitaren fra før av. Da bør man nok heller sjekk ut bruktsider og slikt. Uansett er ikke 699 en upris, spillet er jo ikke engang et år gammelt, og er etter min mening et mye bedre spill enn oppfølgeren.

Lenke til kommentar
Selges dette løst i det hele tatt da? Var jo det første gitarspillet til 360, så var jo ingen som hadde gitaren fra før av. Da bør man nok heller sjekk ut bruktsider og slikt. Uansett er ikke 699 en upris, spillet er jo ikke engang et år gammelt, og er etter min mening et mye bedre spill enn oppfølgeren.

 

 

Vel, det er et fåtall som gidder å kjøpe det her og kun ha en gitar og spille med seg selv, hele poenget med spillet er jo å spille 2 stykker sammen....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...