Gå til innhold

Hvordan koble PS3 til hjemmekinoanlegg


badblood

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den har tydeligvis også bare coax-inngang for digital lyd.

Det som er mulig er å bruke kabelen som følger med PS3'en og koble til analog lyd på en av AUX-inngangene på anlegget, og bruke HDMI til TV.

Da blir lyden fra PS3 mikset ned til to kanaler, men anlegget har jo jukse-surround likevel, så det er ikke sikkert det blir noe særlig dårligere enn med digital lyd inn.

 

Hva betyr det? At jeg ikke kan få optisk lyd?

 

Ville neppe bekymret meg med det anlegget. Om du får ned-mikset lyd som det sies så kan det umulig å ha noe å si da du ikke har surround anlegg .

 

 

Bare pass på å få HDMI inn på TV'n din fra PS3'n. Tror ikke du skal forvente deg all verden lydmessig uansett - dog noen av disse "jukse" anleggene kan låte ganske bra alikevel.

 

Prøv - låter det bra så er det bra. :)

Endret av Dr.Peedee
Lenke til kommentar
Den har tydeligvis også bare coax-inngang for digital lyd.

Det som er mulig er å bruke kabelen som følger med PS3'en og koble til analog lyd på en av AUX-inngangene på anlegget, og bruke HDMI til TV.

Da blir lyden fra PS3 mikset ned til to kanaler, men anlegget har jo jukse-surround likevel, så det er ikke sikkert det blir noe særlig dårligere enn med digital lyd inn.

 

Hva betyr det? At jeg ikke kan få optisk lyd?

 

Ville neppe bekymret meg med det anlegget. Om du får ned-mikset lyd som det sies så kan det umulig å ha noe å si da du ikke har surround anlegg .

 

 

Bare pass på å få HDMI inn på TV'n din fra PS3'n. Tror ikke du skal forvente deg all verden lydmessig uansett - dog noen av disse "jukse" anleggene kan låte ganske bra alikevel.

 

Prøv - låter det bra så er det bra. :)

 

Allright, gikk for dene da, bare 2 meter; https://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=122703

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...