Gå til innhold

Xbox spill på billigsalg - under 300 kroner (NB!: Ingen requests i tråden!)


zilixiz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Star Wars the original triology til svimlende 29kr hos Expert Bonus i Halden, spurte om det var feilpriset jeg, og fikk til svar, står det 29 så står det 29. Hadde en fire fem til som det står 29 på der....spiller er vel verdt 29spenn, får jo ikke en pose kaffe for det engang

Lenke til kommentar
Det samme har skjedd med 3 spill som jeg bestillte fra Play.com før i år.

De skrev £38 på pakka :mad:

 

Alle tre gangene så printet jeg ut ordrebreftelsen og ordresiden fra Play.com.

Så dro jeg på postkontoret og da ordnet de det der.

Den ene gangen åpnet de også pakken og faxet inn kvitteringen.

 

Men det er litt irritabelt for det blir så mye ekstra styr.

 

Har en misstanke om at Army of Two som jeg bestillte for stund siden til £17.99 har også blitt stoppet i tollen :mad:

 

Kan virke som om Play.com har to forskjellige lager.

De pakkene som jeg har fått som hadde påskrevet feil verdi kom i hvite konvolutter og verdisummen var skrevet på for hånd. (kan virke som de skriver £38 på alt de sender derfra)

Mens ellers så kommer de i brune kovolutter med klistrelapp som er maskinskrevet.

 

Det er også forskjellige avsender addresser på de to forskjellige konvolutt typene.

 

Har ikke du mottatt Army of Two heller? min ble sendt 9. Mai men har fortsatt ikke dukket opp. 19 dager siden :S Rart om den har blitt stoppet i tollen å jeg ikke har fått beskjed enda også. På play sine nettsider så står det at hvis man ikke har mottatt pakken innen 21 dager så kan man melde ifra så sporer enten play den opp eller så sender de ny vare

 

 

Ok jeg TROR jeg fikk "Army of Two" i dag fra play :roll: Eneste som var litt rart var at det var Black til Xbox 1, coveret hadde ikke plast rund seg å det Xbox seglet som er klistret der man åpner coveret var brutt. Lå heller ingen kvittering i pakka så jeg har faktisk ikke peiling på hvor dette kommer fra men siden jeg aldri har bestilt Black noe sted å det eneste spillet jeg venter/ventet på i posten var Army of Two så regner jeg med at dette var pakke fra play. Kommer ikke dette fra play så vet jeg virkelig ikke hvem som kan ha sendt det. Må si jeg er litt småforvirra nå :dontgetit:

 

Har du sett noe til ditt enda Typho?

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Haha, så flott! :roll:

 

Har også et par ganger fått spill som tydelig var brukte, men jeg fikk hvertfall det riktige spillet :p

 

Nei, har ikke sett noe til mitt ennå heller.

Har også bestillt Kane & Lynch og Lair til PS3 som jeg heller ikke har fått...

Lenke til kommentar
Haha, så flott! :roll:

 

Har også et par ganger fått spill som tydelig var brukte, men jeg fikk hvertfall det riktige spillet :p

 

Nei, har ikke sett noe til mitt ennå heller.

Har også bestillt Kane & Lynch og Lair til PS3 som jeg heller ikke har fått...

 

 

Jeg hadde også bestilt Kane & Lynch fra play men de fikk ikke rota seg til å sendt det 1 uke etter bestillingen min så da avbestilte jeg det. bestilte på amazon.co.uk fredagen istedet å fikk det i går sammen med Black :w00t: Kosta et par pund mer men var fortsatt godt under tollgrensa :) Skal nå melde Army of Two savnet igjen så satser på at de får fingeren ut av ræva å sender det riktige så jeg har det innen uka er omme

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar
hoho, ørliten kjøpefest med 99kroners kasse på expert sørlandsparken i dag :)

 

prøvde å kjøpe Stranglehold også men ho i kassa var så nøye på aldersgrensa.

 

Viser bare hvor dårlig 360 spill salget er i Norge. Piratkopieringen er blitt ekstrent utbredt. De fleste av de der ganske nye spill også.

 

PS3 derimot er ikke i nærheten av slike dumping priser nettopp fordi spill salget på den går bra.

Lenke til kommentar
hoho, ørliten kjøpefest med 99kroners kasse på expert sørlandsparken i dag :)

 

prøvde å kjøpe Stranglehold også men ho i kassa var så nøye på aldersgrensa.

 

Viser bare hvor dårlig 360 spill salget er i Norge. Piratkopieringen er blitt ekstrent utbredt. De fleste av de der ganske nye spill også.

 

PS3 derimot er ikke i nærheten av slike dumping priser nettopp fordi spill salget på den går bra.

ville heller sagt at de har tjent inn så bra på 360 å kan derfor selge dem billigere, ps3 derimot selger dårligere og må ha de høye prisene fordi de tjener så dårlig på ps3 spill.

Lenke til kommentar
hoho, ørliten kjøpefest med 99kroners kasse på expert sørlandsparken i dag :)

 

prøvde å kjøpe Stranglehold også men ho i kassa var så nøye på aldersgrensa.

 

Viser bare hvor dårlig 360 spill salget er i Norge. Piratkopieringen er blitt ekstrent utbredt. De fleste av de der ganske nye spill også.

 

PS3 derimot er ikke i nærheten av slike dumping priser nettopp fordi spill salget på den går bra.

ville heller sagt at de har tjent inn så bra på 360 å kan derfor selge dem billigere, ps3 derimot selger dårligere og må ha de høye prisene fordi de tjener så dårlig på ps3 spill.

vill heller tro at det er på grunn av piratkopiering.

Lenke til kommentar
hoho, ørliten kjøpefest med 99kroners kasse på expert sørlandsparken i dag :)

 

prøvde å kjøpe Stranglehold også men ho i kassa var så nøye på aldersgrensa.

 

Viser bare hvor dårlig 360 spill salget er i Norge. Piratkopieringen er blitt ekstrent utbredt. De fleste av de der ganske nye spill også.

 

PS3 derimot er ikke i nærheten av slike dumping priser nettopp fordi spill salget på den går bra.

ville heller sagt at de har tjent inn så bra på 360 å kan derfor selge dem billigere, ps3 derimot selger dårligere og må ha de høye prisene fordi de tjener så dårlig på ps3 spill.

vill heller tro at det er på grunn av piratkopiering.

Uansett er vi jo bare heldige som slipper å betale så mye for spillene våre da, i motsetning til dere "heldige" PS3-eiere som fortsatt må betale 599:-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...