Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

La dama ligge med andre?


Gjest Guest_Alex_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Alex_*

Jeg og kjæresten har vært sammen 4 år og har det stort sett veldig bra sammen, men når de gjelder sex svikter det litt. Tror egentlig vi har mistet spenningen litt og det er egentlig ikke så ofte vi har sex mer. Tror egentlig dette er mest min feil. Jobber så mye at jeg føler ikke at jeg har overskudd til sex. Hun føler nok mer på dette enn meg, og poengterer ofte hvor viktig sex er for henne. Av og til har hun spøkt med å spørre om det er greit om hun ligger med andre hvis ikke jeg orker.

I det siste har jeg tenkt at det kanskje ikke er så dårlig ide. Da hadde hun fått pult det hun ville, og kanskje hadde jeg blitt litt mer keen på å tilby henne noe selv. Hun er meget vakker og veldreid, og får hele tiden blikk etter seg fra andre menn. Er jeg helt på vilspor nå, eller kunne dette vært bra for oss begge?

 

Hilsen trøtt mann...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg og kjæresten har vært sammen 4 år og har det stort sett veldig bra sammen, men når de gjelder sex svikter det litt. Tror egentlig vi har mistet spenningen litt og det er egentlig ikke så ofte vi har sex mer. Tror egentlig dette er mest min feil. Jobber så mye at jeg føler ikke at jeg har overskudd til sex. Hun føler nok mer på dette enn meg, og poengterer ofte hvor viktig sex er for henne. Av og til har hun spøkt med å spørre om det er greit om hun ligger med andre hvis ikke jeg orker.

I det siste har jeg tenkt at det kanskje ikke er så dårlig ide. Da hadde hun fått pult det hun ville, og kanskje hadde jeg blitt litt mer keen på å tilby henne noe selv. Hun er meget vakker og veldreid, og får hele tiden blikk etter seg fra andre menn. Er jeg helt på vilspor nå, eller kunne dette vært bra for oss begge?

 

Hilsen trøtt mann...

 

Jeg er ingen ekspert, men prøver.. Tror du at det å la dama de ligge med andre menn vil styrke forholdet deres på lengre sikt? Og du sier at dere har mistet spenningen litt; hva med å få inn noen leketøy eller andre alternativer først? Kanskje har dere en uprøvd fetisj på noe?

 

Good luck!

Endret av Kmkh
Lenke til kommentar

Jeg ville ikke en gang sett på det som et alternativ. Er det ikke en mulighet for deg å jobbe mindre? Har damen en jobb?

 

Edit: Jeg ville ikke sett på det som et alternativ fordi det rett og slett virker feil for meg. Å elske med damen er noe spesielt, og er noe jeg mener kunn jeg og damen skal gjøre, ikke andre folk. :)

Endret av notalive
Lenke til kommentar

Hva med å jobbe litt mindre ? min mening, Familie-->jobb.

Å la dama di dra rundt å ligge med andre men kan skape mye mere problemer

en dere har nå, å ligge med noen andre kan også skape følelser hos hverandre, så

plutselig innser hun kansje hun har fått føleser for en person hun har ligget med.

Man skal ikke tulle med intime ting med andre enn sin partner....

Endret av xanth0s
Lenke til kommentar

Kunne aldri ha tenkt tanken på at min kjærestest skulle ha ligget med andre.. Dersom hun hadde psurt skikkelig seriøst om det, ville jeg slått opp på flekken. Du er sammen med en person, og er trofast med den personen. Hva er poenget med å være sammen med en perosn hvis du ikke er trofast?

Lenke til kommentar

mange som har fått såkalte åpne forhold til å fungere helt fint. For andre så har det gått rett i dass.

 

Mitt tips er vel kanskje å prøve å finne ut om det er noe swinger-miljø i nærheten av dere. Finnes mange steder på nettet der du kan lese om dette. Bl.a. på erotikknett.no. Her får du vite alt om fordelene og ulempene med swinging.

 

Grunnen til at jeg foreslår swinging fremfor å "la dama pule rundt" er at da er det fremdeles noe dere gjør sammen. Prøv å gjør litt research rundt temaet på nettet og finn ut om dette kunne være noe for dere.

 

Som sagt så kan det redde noen forhold, men for andre så er det spikeren i kista. Vær sikker før dere gjør noe som helst

Lenke til kommentar

Mange som svarer her ser nok situasjonen fra sitt eget ståsted og svare ut fra det.

Alt avhengig hvor frisinnet DERE er kan dette fungere.

Er du derimot sjalu av deg eller har lett for å bli det så kan dette skepserimentet ende med at dere går fra hverandre.

Vil ikke anbefale noe annet en at dere får føle litt på tanken før dere går videre.

Det bør i allefal være nøye gjennomtengt før dere blir enige om sidesprang.

Lenke til kommentar
*kloke ord fra en klok mann*

 

det er mange forhold som har tatt kvelden på grunn av trekant eller at en av partene har hatt sex med en tredjeperson (med den andres velsignelse/godkjenning).

 

dette er vel i en litt annet setting men for et par måneder siden ble tråden Låne bort dama laget. Dette funket fint for trådstarter men det er ikke dermed sagt at det funker for alle. god kommunikasjon, tillit og åpenhet tror jeg er spesielt viktig i denne saken.

Lenke til kommentar

Nei og nettopp derfor anbefalte jeg erotikknett.no. Der har de flere artikler om fallgruver og hvem som bør og ikke bør vurdere noe slikt. Leser man der så finner man fort ut om man føler at man kunne vært med på noe sånt. Er man veldig sjalu av seg så tror jeg ikke slikt kan fungere, men det er mange par som klarer å skille på sex og kjærlighet. Hvis du VET at hun elsker deg og ikke forlater deg pga. en kveld på et swingertreff så har man ikke grunn til å være sjalu. Som sagt; Grundig reaserch på nettet så vet man om man kan gjennomføre dette.

Lenke til kommentar

Dette kommer vel ann på hvor høyt du prioriterer selve forholdet.

Hvis du virkelig synes at det er jenta du har lyst til å tilbringe hele livet ditt med (regner med det, vært sammen i fire år nå så) hadde jeg vurdert sterkt å trappe ned jobben (hvis det virkelig er grunnen).

Hvordan ser du deg selv som lykkelig? Med mye jobb og eventuelle penger men litt skrantete på hjemmefronten, eller et fint familieliv med noe mindre arbeid og penger?

Alt kommer vel egentlig på hvordan du ser på det selv. Hva får du mest personlig glede av?

 

Personlig hadde jeg aldri latt kjæresten ha sex med en annen person. Da igjen ville jeg heller levd på trygd og vært med ei jeg virkelig elsker (hvor partner er gjensidig), enn å tjene to millioner i året med 60-70 arbeidstimer i uka og være i et skikkelig drittforhold. Det aller beste hadde selvsagt vært det beste av begge deler, men det er ofte vanskelig å få det til :)

Endret av maartin
Lenke til kommentar
Gjest omniscient

Vel, dette med å ha sex med andre utenfor forholdet fungerer faktisk for noen. Og jeg kan godt skjønne etter noen år i et forhold at man kanskje har lyst til å prøve litt annet. Alt for mange blander sex og kjærlighet, noe som en strengt tatt ikke trenger gjøre. FOr det om en får sexuell tenning/begjær mot en annen person så trenger ikke dette bety at man elsker denne og må måtte bo sammen på godt og vondt. Er nok av forhold som ikke fungerer utenfor soverommet.

 

Men jeg tror for at noe slikt skal kunne gå, må ha helt klare regler på dette. For eksempel at det kun skal være sex med andre kun for sexens skyld og det ikke må gå utover forholdet dere i mellom, og at evt faste sexpartnere skal "dumpes" om det er sjanse for at det kan bli noe mer. Dette bør også "gå begge veier", slik at du også kan få lov å ha sex utenom forholdet. Så er det om man skal være åpen og fortelle med hvem, eller om en bare skal la være å opplyse med hvem annet enn at det er en "hemmelig elsker" - og for guds skyld, ikke ha sex med nære venner; da jeg tror dette vil skade mer enn det ganger.

 

Personlig hadde jeg egentlig ikke hatt noe i mot om samboern min hadde hatt en "hemmelig elsker", så lenge hun ikke blandet meg opp i det. Og jeg kunne få ha mine egne elskerinner på si. Vi har vel vært sammen ca like lenge som trådstarter, så jeg kjenner litt til problemet. Men jeg kunne f.eks. aldri tenkt med å dratt på swingers treff og enten sett på at dama hadde sex eller vært med på gruppesex sammen med henne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...