Gå til innhold

bra pve sett te magen min


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville endret litt på speccen min om du skal raide. Noen i guilden kan nok hjelpe deg med det, eller du kan google "mage raid specc", "mage fire specc" eller noe i den duren for tips. Når du skal raide er det nemlig mange talent-points i fire du ikke trenger. Sånn som "Improved Fire Ward" (om du ikke møter mye fire, kommer jo selvsagt an på), "Playing with fire" (grei om du ikke får mye spelldamage mot deg, men den går jo begge veier), "Improved Flamestrike". Du bruker nok den ganske sjeldent i raids. Ihvertfall om du vil holde kontroll på aggroen din.

 

Det var mine tips, andre kan nok være uenige eller tilføye mer. ;)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Hva med pvp? Icy veins er jo såklart bedre i pvp ja, om det var det :)

 

Icy Veins vil ikke spille så stor rolle i PvP som folk har det til. Klart, det vil hjelpe litt, men når har egentlig en mage tid til å bruke frostbolt uansett? Sjeldent.

 

Anyway, ja, 2/48/11 blir nok den beste PvE speccen i 2.3.2

Lenke til kommentar
Dette er såvidt jeg vet den beste firedps speccen en kan ha: http://www.wowhead.com/?talent=of0VZxgRzfcIoeRt0h

 

Neste patch er det mye snakk om Icy veins istedetfor clearcast for MAX dps, men har ikke peiling på om du de nye managemsene kompenserer for mangel på clearcast.

takk for den

 

 

og når det gjelder signaturen som alle snakker om så er den ikke over maks linje signaturen, hadde akkurat over før, fikk pm av moderator, fiksa det og fikk den godkjent som den er nå

 

når det gjelder pvp sett, er arena settet bedre en gladiator settet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...