elvenbow123 Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 hei alle sammen. for litt siden laånte jeg oblivion av en kompis. Jeg synes det var drittfett, så jeg lastet ned en crack snart fant jeg ut at det fantes masse fete mods til spillet... jeg laste ned allverdens mods og slang dem in i den stakkars oblivion data filen. etter vert syntes jeg at det ble litt vel mange mods inni der og jeg fjernet en del av dem. når jeg prøver og spille nå er det akkurat som om jeg har klart og slette noe viktig inni der...så nå funker ikke spillet .... jeg kommer inn på spillet men når jeg loader og kommer til loading screen, så stopper søylen litt før den er ferdig...har prøvd og tatt tilbake alle moddene igjen...men det funket heller ikke. HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lasse 90 Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 (endret) Du har husket å aktivere moddene etter du reinstallerte dem? Edit: og ja, kjøp spillet. Endret 20. desember 2007 av BigFatty
Bjonski Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Diskusjon.no støtter ikke piratvirksomhet. Enten kjøper du spillet og reinstallerer, eller så låner du det igjen fra kompisen din.
ttt Skrevet 21. desember 2007 Skrevet 21. desember 2007 Som sagt får du ikkje hjelp med piratkopiering her. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Når du har kjøpt spelet kan du eventuelt opprette ein ny tråd i The Elder Scrolls-kategorien. Forøvrig bør du bruke litt meir tid på å lage ein emnetittel som betre beskriver kva tråden handlar om. Les meir her: https://www.diskusjon.no/index.php?act=boardrules#emne
Anbefalte innlegg