Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva skal jeg kjøpe til kjæresten min..?


Anbefalte innlegg

Hun er 18 år gammel og svært glad i musikk. ja, hun har mp3-spiller og gitar. cd-er er bortkastet.

hun er også glad i slike hobbyting, eller tidsfordriv. :p

 

skulle hatt noe som oppmuntrer henne. er i en litt spesiel situasjon akkurat nå... (nei, ikke med meg :p)

Har sakt hun kunne tenke seg skikkelige ørepropper, men det blir jo litt for kjedelig.. prisklasse -1000kr, kansje mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En personlig gave vil nok i alle fall schmelte madammen... :thumbs:

Med personlig mener jeg noe som du vet hun liker; ny bok av en favorittforfatter, en (med 1000 kr; omså 3 cd'er) cd, niiiiiice undertøy, parfyme slår aldri feil (men kjøp en parfyme du VET hun liker. Å kjøpe parfyme på lykke og fromme kan slå feil ut), smykker kanskje? En ring/øredobber (sett) ....valget er egentlig uendelig. Særlig når du har et raust budsjett.

 

Good luck :D

Lenke til kommentar
Kjøp en opplevelsesgave..

 

Noe kulturelt, som forelsått, eller en tur ett sted? En spa-weekend, eller en helg på ett høyfjellshotell sammen kanskje?

 

Jeg som trudde han var 18, ikke 81 :/

 

Kjøpte noen små, subtile øredobber til, ettersom jeg vet hun liker ting som ikke er for prangende og stort. Du kjenner henne best, du kjenner stilen, smaken. Hva med en bok som du vet vil appelere, eller kansje biletter til en konsert? Megadeth spiller jo 7feb, tror ikke alle bilettene er vekke enda.

Lenke til kommentar
Kjøp en opplevelsesgave..

 

Noe kulturelt, som forelsått, eller en tur ett sted? En spa-weekend, eller en helg på ett høyfjellshotell sammen kanskje?

 

Jeg som trudde han var 18, ikke 81 :/

 

 

Har du kjæreste egentlig?

-Dette er noe som jeg tror er den beste gaven som man kan få.. Materielle ting er ikke det samme som gode opplevelser og minner sammen.. Om man kjøper en bok, hva sitter du igjen med når du har lest den? -jo... du har en haug med papir, og har hørt en (kanskje) bra historie..

Lenke til kommentar
Har du kjæreste egentlig?

-Dette er noe som jeg tror er den beste gaven som man kan få.. Materielle ting er ikke det samme som gode opplevelser og minner sammen.. Om man kjøper en bok, hva sitter du igjen med når du har lest den? -jo... du har en haug med papir, og har hørt en (kanskje) bra historie..

 

Tur til høyfjellet, eller spa er vel strengt tatt ting som folk litt lenger opp i årene vil nyte? :)

Jeg kjenner i hvert fall ingen jenter som hadde gjort noe annet enn å le av en slik gave, min egen inkludert. Men hey, smak og behag: o

Lenke til kommentar
Har du kjæreste egentlig?

-Dette er noe som jeg tror er den beste gaven som man kan få.. Materielle ting er ikke det samme som gode opplevelser og minner sammen.. Om man kjøper en bok, hva sitter du igjen med når du har lest den? -jo... du har en haug med papir, og har hørt en (kanskje) bra historie..

 

Tur til høyfjellet, eller spa er vel strengt tatt ting som folk litt lenger opp i årene vil nyte? :)

Jeg kjenner i hvert fall ingen jenter som hadde gjort noe annet enn å le av en slik gave, min egen inkludert. Men hey, smak og behag: o

 

ok, det kan høres litt rart ut.. og som julegave..

Men det er nok en fin ting.. Kjæresten til ei jeg gikk i klasse med hadde ordna en helg på spa-hotell, og hun var storfornøyd både før og etter oppholdet.. men tror ikke det var julegave.. muligens bursdag..

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest Gave hjelp

Trenger HJELP! :w00t:

 

har en kjæreste som skal i militæret i januar, og jeg vet ikke hva jeg skal kjøpe til han som jul, bursdag og jubeleums gave. Tenker at klær og dyre gaver er lite vits, er nokk ikke til mye bruk. og skal jeg kjøpe en bra pakke som dekker forr alle 3, eller bare masse småtteri som gode gensre, sokker, kremer, osv. blir en `ikke så gøy pakke da` :thumbdown:

 

noen som har noen gode tips? :)

Lenke til kommentar

Parfyme slår aldri feil? Alltid feil i mitt tilfelle :ph34r:

 

Som sagt, opplevelsesgaver er mye bedre. Selv er jeg ikke så glad i gaver, liker bedre å få litt ekstra oppmerksomhet. Blomster, massasje, en tur i fjellet. Enkle ting, men som likevel viser at du bryr deg. Undertøy er også koselig å få, at du baker en kake selv osv :)

Lenke til kommentar

Hva med et års abonnement på Spotify eller Wimp? Hvis hun elsker musikk bør jo det være midt i blinken. Ligger i prisklassen du nevnte.

 

nå skrev jo hun at han skal i millitæret... er enig med wimp abonnement

Lenke til kommentar

Hva med et års abonnement på Spotify eller Wimp? Hvis hun elsker musikk bør jo det være midt i blinken. Ligger i prisklassen du nevnte.

 

nå skrev jo hun at han skal i millitæret... er enig med wimp abonnement

Den var ment til trådstarter. Leste ikke den andre posten. Og der er det snakk om at trådstarter vil kjøpe en gave til dama si, som bl.a. elsker musikk.

Lenke til kommentar

Hva med et års abonnement på Spotify eller Wimp? Hvis hun elsker musikk bør jo det være midt i blinken. Ligger i prisklassen du nevnte.

 

nå skrev jo hun at han skal i millitæret... er enig med wimp abonnement

Den var ment til trådstarter. Leste ikke den andre posten. Og der er det snakk om at trådstarter vil kjøpe en gave til dama si, som bl.a. elsker musikk.

 

den er fra 2007 :thumbup:

Lenke til kommentar

Hva med et års abonnement på Spotify eller Wimp? Hvis hun elsker musikk bør jo det være midt i blinken. Ligger i prisklassen du nevnte.

 

nå skrev jo hun at han skal i millitæret... er enig med wimp abonnement

Den var ment til trådstarter. Leste ikke den andre posten. Og der er det snakk om at trådstarter vil kjøpe en gave til dama si, som bl.a. elsker musikk.

 

den er fra 2007 :thumbup:

 

tror man kan kjøpe pc i millitæret, ellers er det jo bare å kjøpe en radio

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...