Gå til innhold

awp i cs


Anbefalte innlegg

jeg mener awp og sniping har ødelagt delta force1, cs og en annen likestilt mod firearms.

hadde man fjernet awp ville cs droppet realisme 1% og økt gameplay med noen hundre prosent.

det våpenet er jo helt sykt, 1 skudd så er du dau, våpenet er så utrolig ubalansert og bra at du må drepe 10 ganger mere med det enn de andre våpnene, for og si at du har "skill" har du 20 frags med awp så er det like vanskelig eller like mye skill som 2 frags med hagle.

en slags permanent campefri og awpfri server ville gjort cs så enormt bra.

men cs er ikke realistisk, når man tenker på camping og slikt. når ser man en fransk anti-terror-storme-et-fly-aksjon og alle antiterrorer sitter stiv av skrekk og ingen vil gå først ut til flyet?

alle stormer, og det er realistsk.

når et lag taper i cs er det fordi hele det andre laget stormer, men det er det visst ingen som fatter.

alle som liker red alert spill skulle ikke hatt lov til og spille cs, de ødelegger gameplayet med sin pyesete awp og camping.

cs er beste spillet med de verste spillerne, det er spillerne som ødelegger spiller, jeg spiller det helt til jeg ikke holder ut mere. og alle klanmedlemmene føler det samme, så hjelp oss, hva kan jeg gjøre for og få vekk awp og gjerne camping?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cs blir ikke bedre av deg som ikke kan annet enn å syte.... awp, eller awm som det faktisk heter er et overkill våpen hvis man kan bruke det ja, men er ikke riktig så enkelt som du påstår.

 

Satt forleden og så på en kompis av meg spille, etter 3 min ble han beskylt av nesten alle på serveren for å være cheater. Men det eneste han gjorde var å skyte med awmen gjennom vegger der han mente folk var. Og han traff. Ikke pga juks, men skills.

 

Det er bare å godta det, awm og camping er en del av spillet. At du ikke liker at enkelte faktisk KAN tenke litt taktikk får så være...

Lenke til kommentar

Riktig, det heter awm.

 

Feil, det har ikke ødelagt CS i det hele tatt. Awm er en del av CS! Tenk CS uten awm?? Det hadde blitt teit. CS er et spill man skal tenke taktikk og lagspill. Det hadde vært teit om alle bare kjøpte colt og storma fram. Hadde vært mindre morro det synes jeg.

 

AWM er skillz!!

Lenke til kommentar

HVA! dere er vel invalide mongiser som digger red alert 2 og tiberian sun. tenk dere litt om, alle våpen i cs er skills, det som er minst skills er AWP. det er ingen våpen det er lettere og få haugevis med kills med, awp er newbie våpen, spill heller delta force 1 hvis dere tror dere er så dyktige til og snipe.

Å skyte et skudd bak alle vegger med awp når man har 10 skudd i magasinet og 60 skudd i baklomma er ikke flaks, det er bare snakk om og finne en som er så statsgal at han gidder det. tenk dere om før dere snakker newbier!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-07 07:34, pizzabud skrev:

alle klanmedlemmene føler det samme, så hjelp oss, hva kan jeg gjøre for og få vekk awp og gjerne camping?


Jeg har sagt det før, men sier det igjen. Hvorfor poster dere ikke slike klager i et offisielt CS forum (Counter-Strike Center f.eks.)? Hvis det er mange nok som ikke liker dette våpenet, vil det sikkert bli gjort noe med etterhvert.

 

Jeg spiller ikke CS selv, har aldri gjort det heller, og kommer aldri til å gjøre det. Men jeg spiler Strike Force (UT mod). I de senere versjonene der, har det dukket opp et våpen som heter M203. Dette våpenet falt svært dårlig i smak hos vi som har vært med en stund, det høres ut som noe av det samme problemet dere har med AWM. Vi postet umiddelbart endel saklige klager og argumenter mot dette våpenet i forumet til SF, og nå i oppfølger versjonen (1.75), skal våpenet bort. Det nytter ikke med sutring å klaging på det nivået du holder på dessverre.

Lenke til kommentar

sikkert noen som kommer til å mislike det jeg sier nå men...

 

jeg digger AWM i cs... men aller mest cal .50 AW i AHL... kanke noe for det... men nå pleier jeg å spille AHL så da camper jeg ikke med awm i cs heller.

camping er for pyser... awm i nærkamp rocker bare...

 

ikke er jeg noen dum fjortis heller... selfølgelig er det gøy med de andre våpna også, men mest av alt awm...

Lenke til kommentar

tenk dere om dah! awp er unbalanced i cs, hvis det er noen her som tror de har skill på sniping, så kan dere bruke scout. eneste skillen med awp er hvis det er 1v1 og begge har awp, men, awp slakter folk, uansett kem som bruker den, lettere enn noe annet våpen i cs.

det skulle ikke vært fragscore i cs, med awp så er det jo 2 saueflokker som løper rundt som UT eller team deathmatch på belligero og de andre før gode serverne jeg spilte på

Lenke til kommentar

Det er alltid kjipt når det blir ustabil våpenbalanse i spill...

 

Som f.eks på AHL (Action Half-Life) når du springer rundt med to pistoler, og så plutselig kommer en med avsagd hagle eller sniper-rifle og skyter gørra ut av deg etter at du har fyrt av tjue skudd mot kroppen til vedkommende...

 

(Husker en gang i Køntri-Straik, eg spilte på nettet, så va eg terrorist & hadde sånn dual pistols-ting. Så to CT'er springe rett forbi meg, sprang etter dem, skaut dem ned før de hadde fått summa seg og plukka opp dems Colt'er...)

Lenke til kommentar

Pizzabud: Ubalansert? AWM? Hvis ikke du liker å bli snipa ut med awm, så kan du jo bare spare opp og kjøpe den selv. Da kan du jo ta payack, siden det er så sinnsykt lett å ta folk med awm.. Eller så kan du bare kjøpe colt/ak47 og tenke logisk, ikke løpe ut på store områder, finne ut hvor camperen er og dermed ta han på nært hold.. Værre er det ikke.

Lenke til kommentar

Trist å høre at du ikke klarer å tillpasse deg spillet. Men som sagt før her, ikke klag her, er ikke noen av oss som kan gjøre noe med det. Vi som er her kan ikke annet enn å spille spillet på de premissene som faktisk er der. Liker du det ikke bør du ta det opp med dem som faktisk kan gjøre noe med det. Ikke syt og klag her. Du virker bare som en usaklig fjortis når du ikke kan annet enn å kalle oss for dumme mongiser bare fordi vi godtar cs for hva det er....

Lenke til kommentar

Pizzabud: Du har en gjennomgående provoserende tone i dine innlegg, og syter forteller konstant alle som ikke liker dine favorittspill at de er idioter. Hva med neste gang å argumentere i en seriøs tone, da kan det hende at noen faktisk tar deg seriøst. Hvis dine inlegg nok en gang fører til en flamewar om awp/SC mot de som ikke liker det må jeg stenge denne tråden.

Lenke til kommentar

Jeg ville bare si at jeg ikke tar meg nær av det han sier. Han driter bare ut seg selv slik som han holder på allikevel.. Hvis han hater cs, hvorfor spiller han det da? Og hvorfor klager han på camping? Hardt å bare la være å spille det....? Nei, dette blir for dumt pizzabud.

Lenke til kommentar

"jeg mener awp og sniping har ødelagt delta force1, cs og en annen likestilt mod firearms."

 

Når det gjelder CS så har jeg ikke så mye å si, spiller det alt for lite..

 

"sniping har ødelagt DF1".. våpen og spillemåter ødelegger ikke spill, det eneste som tar knekken på online spill er Trainers. .50cal i DF1 er et meget bra våpen, men bare på bestemte maps. Siden de fleste serverene som kjører DF1 i dag har 50+ maps vil det hele tiden være fordeler og bakdeler med alle våpenene i spillet. Lærer du deg å bruke et våpen skikkelig godt, selv MP5, så kan du klare deg godt gjennom hele spillet selv om det er en "superspiller" med. Våpenbalansen har ikke noe å si for spillbarheten til DF1 som online spill. Din taktikk avgjør utfallet uansett. Det som tok knekken på DF1 og nå også DF3 er Trainers. Går ikke å spille slike spill på et seriøst nivå når man hele tiden lurer på om motstanderen jukser.

 

DF1 vet.

Lenke til kommentar

tenk dere om før dere poster replys da, jeg spiller ikke cs, gidder ikke slike deffe spill. og, jeg skjeller ikke ut alle som ikke liker mine favoritt spill, men det dem gjør er jo like dumt som at jeg ser 3 minutter av favorittfilmen din og kritiserer den, det blir jo helt feil at dem uten peiling på sc og som såvidt har spilt det og ikke kan det kritiserer det. det er derfor jeg synes de er helt pling i knollen.

 

[ Denne Melding var redigert av: pizzabud på 2002-01-08 22:25 ]

Lenke til kommentar

Pizzabud: Må ærlig innrømme at jeg selv er lei base-campere med awp's, er lixom meninga å 'storm the front' hvis man er CT da..

 

Jeg Assulter som f*** jeg, kjøper Deagle og beiner evgåre, muligens me et par flashbangs.. Funker bra på Aztec ved brua der, min rekord er 6 'fiender' på et 7 skudd's magasin me deagl'n før jeg blei awp'a .. men som sagt den skaden jeg gjør noen ganger gjør ofte slik at mitt lag nettopp vinner.. :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...