Gå til innhold

awp i cs


Anbefalte innlegg

jau, hvis jeg ikke dreper noen så etterlater jeg ofte rundt 3 eller flere med helse på under 30-40, noen ganger har de 3-7 health igjen, og noen ganger 100 :smile:

skjønner du er lei av awp, storming er umulig så lenge det fins awp, men så er jo cs et deffespill som belønner camping og slikt, litt trist egentlig.

eneste offensive spillet jeg vet om er starcraft, finnes det egentlig noen fler?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

min record på kills er da jeg stormet brua som T på aztec, startet med glock og arbeidet meg innover, gikk forbi CT startplass til døra der jeg tok 3-4 stk, den runden begynte jeg med glock, og endte runden med para og over 11 kills. min beste storm ever, har aldri drept 11stk i en storm før, det er slike ting som gjør cs ekstra gøy, men awp'en gjør det umulig når den er på.

Lenke til kommentar

11 kills?? Det er moro da slikt skjer! Jeg kom fra andre siden en gang, strafa inn gjennom døra og fyra løs med colt'en og ut igjen. Drepte 5 stk headshot.. :grin:

Blei tamt beskylt for å jukse da. Men folk visste at jeg ikke juksa pga folk visste at klanen min ikke jukser. Bare gull som f**n.

Begynn å spille på gamesurf.no sine servere da vel. Ikke så mye folk og mer taktikk. max 14 på hver server. Der er det en del gode folk også.. Litt motstand. Litt for mye noen ganger.

Lenke til kommentar

oi, det har ikke skjedd med meg, og slikt skjer max en gang i livet :smile:

en gang jeg skulle strafe ut en dør i dust2 ble jeg flasha rett før jeg kom forbi kanten der det var fiender, jeg bare begynte og skyte og strafet videre. når flashen lettet seg hadde jeg 2 hs og 1 kill og jeg sto bak en kasse og reloadet! ikke så mye flaks som da jeg drepte 11 stk, for hver jeg drepte hadde jeg enormt gull og jeg dodget mye kuler.

en gang jeg var CT på inferno stormet jeg mot høyre og ned under balkongen, tok de 2-3 folkene der med m3 hagle og gikk opp trappa til broen og balkongen og tok 3 stk der uten at noen visste at jeg var der, gikk over broen og ned trappen mot den blå døren og drepte mye folk på veien. når jeg døde hadde jeg drept 6 eller 7 folk, slikt er dritgøy!

hva er ip til gamesurf.no sine servere?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

NEI !! Pizzabud, kan ikke du bare ta å stappe awpen din opp i ringen og fyr av ?? Du klager ikke på noe annet en den.

 

Det er liksom en del av gameplayet. Du skal campe og ligge i en busk å skyte. Du må bare vise litt forsiktighet!! Du skal trossalt ikke springe over en open plass og vifte med hendene, som du sikker gjør. Det gjør slik at noen ser deg, og skyter deg. Du må snike og prøve å se mostanderen din..

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-19 20:30, SintBrus skrev:

NEI !! Pizzabud, kan ikke du bare ta å stappe awpen din opp i ringen og fyr av ?? Du klager ikke på noe annet en den.


Det er liksom en del av gameplayet. Du skal campe og ligge i en busk å skyte. Du må bare vise litt forsiktighet!! Du skal trossalt ikke springe over en open plass og vifte med hendene, som du sikker gjør. Det gjør slik at noen ser deg, og skyter deg. Du må snike og prøve å se mostanderen din..



 

du har visst ikke sett meg spille... når awp er på camper jeg som oftest med hagle eller ak, noen ganger scout. eller jeg leaver serveren siden camping/venting er like gøyt som og specce. det er ingen vits og og løpe frem alene og bli skutt før du rekker og telle alle fiendene som står utenfor.

når awp er av stormer jeg sammen med resten av teamet.

skjønner ikke hvorfor du sier det du sier på slutten av innlegget ditt... hvis du er ct og går ut døra i midten på dust2 (eller sniker deg som du sier) så blir du awp'et. hvis man har lyst til og leve lenger enn 10 sekunder velger man en annen rute. går man til venstre ut døra der så er det enda flere awp folk der som har siktene sine inn i døra. bare en liten titt uttenfor døra for og se om det er noen der så er man dau. går man mot høyre så står det T som står med awp nær spawnpointen og sniper inn døra. selfølgelig sniper Ct også. noe som gjør det nesten umulig og bli fort ferdig med en runde.

jeg sier ikke noe negativt om de som bruker awp, har heller ikke noe imot de som bruker awp. men, camping/sniping og storming/offensivitet er som oftest en veldig dårlig miks i spill, cs er ikke noe unntak. angripe mot awp er et håpløst selvmord, beste måten og ta en awp'er på er og campe og vente til han møter deg. men det er jo bare til og skifte server for de som liker/ikke liker awp.

Lenke til kommentar

Du må være veldig dårlig i CS pizzabud, takler du ikke å spiller mot folk som har AWM? Herregud... blir jo nesten provosert. Hvis du ikke liker AWM kan du slutte å spille CS eller bare finne deg i at det er en del av spillet. Kom med noen skikkelige argumtenter neste gang... Folk blir leie av det samma maset om og om igjen(ta det som et hint).

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-01-07 14:42, pizzabud skrev:

HVA! dere er vel invalide mongiser som digger red alert 2 og tiberian sun. tenk dere litt om, alle våpen i cs er skills, det som er minst skills er AWP. det er ingen våpen det er lettere og få haugevis med kills med, awp er newbie våpen, spill heller delta force 1 hvis dere tror dere er så dyktige til og snipe.

Å skyte et skudd bak alle vegger med awp når man har 10 skudd i magasinet og 60 skudd i baklomma er ikke flaks, det er bare snakk om og finne en som er så statsgal at han gidder det. tenk dere om før dere snakker newbier!


 

 

Hmm..folk er tydligvis ganske gode når man får penger nok til en awm. Man er ikke newb bare fordi man plaffer deg ned med et skudd i huet. Du må innrømme at det er noen som er bedre enn deg, selv om de bruker awm. Akkurat som noen er god med hagle. Btw. du sier at du er en ivrig bruker av scout. Hvordan spiller du da? Camper du?

Lenke til kommentar

shadowx: oi! det er jo dritbra. "litt" flaks maybe?

engang stormet jeg bro'a på aztec som T og tok minst 11 stykker, begynte med glock og tok bedre våpen som jeg fant :grin:.

jeg er litt lei de som sier awp er en del av spillet, skulle likt og sett hvor mye del av spillet det var hvis de sluttet og bruke awp.

blir veldig westwood aktig når spillet er gøyt for en part, den parten som er vanvittig overlegen den andre.

skjønner ikke hvorfor awp er i spillet, de skulle fjernet awp og gjort scout dyrere med mindre aim, da ville spille vært balansert for begge parter.

helt sykt at CTene som løper til høyre i dust2 så fort de kan blir drept med awp gjennom døra siden det står Ts på spawnpoint og skyter derifra. men det er vel en (realistisk) del av spillet det og.

realisme stinker, hvor kult ville det vært om nuken i SC, TA, Ra1 og 2, TS osv utslettet absolutt hele mappet uansett hvor du skaut den slik at alle og deg selv dør - det er realistisk (og en del av spillet snart?).

Lenke til kommentar

anal: de er da ikke bedre enn meg fordi om dem har bedre stats dah... bruker en del scout når awp er på ja.

hvis du finner en awp'er som treffer hs hvert skudd så er han veldig skilled med awp.

jeg er lei awp'erne som sitter bak fronten og "dekker" de som stormer, det de som stormer trenger mest er flere som stormer.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-20 11:53, pizzabud skrev:

jeg er lei awp'erne som sitter bak fronten og "dekker" de som stormer, det de som stormer trenger mest er flere som stormer.


Er jo snakk om strategi det... er jo en klart bedre strategi å ha en sniper som støtter bakfra enn at hele bølingen løper på som en gjeng gale sauer. Skal si meg enig i at det er gørr å bli tatt av en awm før man i det hele tatt får gjort noe. Mne det ER en del av spillet og vil man bli god så tilpasser man seg...

Lenke til kommentar

3 gode råd til pizzabud: :grin:

 

1. Gi f i å sammenligne C&C og CS. Det er to forskjellige spill i to forskjellige sjangrer.

 

2. Gi f i å fortelle hvor mye du ruler i sc, hvor mye du hater C&C og hvor mye du hater camping. Det er oppfattet av alle.

 

3. Gi f i å flame ut de samme argumentene, i nye innpakninger, ustanselig. Argumenter er faktisk ikke til for resirkulering.

 

Det er godt ment :wink:

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-20 12:25, FunC skrev:

Quote:


On 2002-02-20 11:53, pizzabud skrev:

jeg er lei awp'erne som sitter bak fronten og "dekker" de som stormer, det de som stormer trenger mest er flere som stormer.


Er jo snakk om strategi det... er jo en klart bedre strategi å ha en sniper som støtter bakfra enn at hele bølingen løper på som en gjeng gale sauer. Skal si meg enig i at det er gørr å bli tatt av en awm før man i det hele tatt får gjort noe. Mne det ER en del av spillet og vil man bli god så tilpasser man seg...

 

Jeppers..skulle si det samme. Det samme problemet har vi i DoD (Day of Defeat). Når folk backer opp sine lagkamerater med mg'er så har vi disse forpurte whinerne igjen da. Folk som synes mg er så utrolig feigt osv. Det er en del av spillet, så kom med noen nye argumenter eller hold kjeft pizzabud!

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-02-20 12:33, UnoPiedra skrev:

3 gode råd til pizzabud:
:grin:

1. Gi f i å sammenligne C&C og CS. Det er to forskjellige spill i to forskjellige sjangrer.


2. Gi f i å fortelle hvor mye du ruler i sc, hvor mye du hater C&C og hvor mye du hater camping. Det er oppfattet av alle.


3. Gi f i å flame ut de samme argumentene, i nye innpakninger, ustanselig. Argumenter er faktisk ikke til for resirkulering.


Det er godt ment :wink:


 

1, sammenligner ikke c&c med cs

2, har ikke sagt jeg ruler i sc, jeg liker ikke camping - who cares?

3, skjønner ikke poenget ditt her men - har du lest mine poster eller anal sine anti-pizzabud poster før du postet dette? :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...