Gå til innhold

Omtale av Rayman Raving Rabbids 2 (Wii)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis du forteller en vits for andre gang og gapskratter like mye som du gjorde den første, er det du som er idioten.

 

Les mer

 

Oisann, kjøpte dette spillet til kjæresten til min bror, hu ble stor fornøyd i alle fall :p

 

Var vel andre spillet hennes til Wii'en så hu visste vel egentlig ikke om Rayman Raving Rabbids 1 ^^

Lenke til kommentar

Men for de som verken har spilt 1 eller 2, hvilket spill ville du anbefalt? Er nemlig usikker på hvilket av de jeg bør anskaffe meg først.

 

Redigert: Har hørt at hvis man ikke har spilt 1-eren før så bør man gå for Rayman Raving Rabbibs 2. Stemmer dette?

Endret av phex
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg er enig med de andre her, anmelder; du burde fortelle litt om hvordan du tror de som ikke har spilt 1eren vil reagere på spillet og prøve å foreta en vurdering på hvilket av spillene som er best. Nr 1 eller 2?

 

Jeg lurer forøvrig på hvor karakteren har tatt veien.

Lenke til kommentar

Hm.. kjenner meg ikke igjen helt her.

 

Har eneren, morsomt spill genial humor

Fikk #2 til jul - joda, det er en veldig stor følelse av gjenbruk, men hva forventer du av Raving Rabbids 2 når du vet hva eneren er?

 

Uansett, jeg likte dem begge. Jeg er ikke på jakt etter et spill som kan konkurere med Guitar Hero om å være mest mulig komplisert (skalerende?) i vanskelighetsgrad. Men skulle også gjerne høre litt om hvorfor anmelder grunnlegger så mye av karakteren utfra at man allerede har prøv nummer 1 i serien?

Lenke til kommentar

Beklager et forferdelig sent svar.

 

I min verden skal ikke spill tjene karakterer på hva de heter eller er en del av, men hva de faktisk leverer.

 

Rayman Raving Rabbids var i sin tid morsomt i små doser, vel og merke i flerspiller. Rayman Raving Rabbids 2 er også morsomt i små doser - i flerspiller. Kaninene er vittige ja, men spillopplevelsen er ikke merkbart forbedret siden sist. Dette gjør at de små dosene som skal til før man blir mett av spillet, blir ennå mindre.

 

Det finnes etterhvert flere minispillsamlinger til Wii-konsollen, men både Wii Sports og Thrillville tilbyr mer substans og er bedre alternativer enn RRR-spillene.

 

Som jeg eksplisitt skriver i konklusjonen, Raving Rabbids 2 kan være en god tidtrøyte til de som har gått lei av Wii Sports og liker å spille minispill i flerspiller. Spilldesignmessig derimot, kommer det aldri til å bli noe mer enn middelmådig.

 

Til de av dere som lurer på hvilken versjon dere skal velge: Poteito, potato :)

Lenke til kommentar
Til de av dere som lurer på hvilken versjon dere skal velge: Poteito, potato :)

Skjønte ikke den helt ... :dontgetit: Og jeg lurer fortstt på hvilket av spillene jeg bør kjøpe (har ikke spilt noen av dem).

 

Forskjellene er liten, men jeg likte eneren best. Mulig det var fordi Wii-kontrolleren var fersk og at det var forholdsvis morsomt og vifte den rundt til meningsløse oppgaver.

 

Hvis du finner det første spillet til en billig penge, er det i mine øyne bedre enn å blåse fullpris på toeren.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvis du forteller en vits for andre gang og gapskratter like mye som du gjorde den første, er det du som er idioten.

 

Les mer

 

Synes 2ern er helt grei, musikkspillet er morsomt. Men blir litt for mye random vifting av Wiimoten, og kanskje litt mye fokus på kaninene. Jeg synes fortsatt de ganske morsomme, men det mest pga. lydene de lager og grimasene. Å høre kaniner synge "celebration" er konge.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke enig i at 2'ern er en gjenfortelling av 1'ern. 2'ern byr på andre øvelser og oppdatert grafikk og mye mer humor, og jeg blir ikke lei selv om jeg har spilt 1'ern mye. Det man BLIR lei er å gjøre samme øvelse mange ganger fordi humoren i en øvelse bare holder seg 1-2 ganger, deretter er det ikke like morsomt lenger, men mer som rutine. Altså blir spillet litt kort fordi det ikke er like morsomt å spille de samme øvelsene om og om igjen. Unntaket fra dette er musikkøvelsene i slutten av rundene, samt skyting med sugekopper.

 

Forfatteren misforstår derfor forskjellen mellom at en øvelse er morsom 1-2 ganger kontra å mene at spillet byr på den samme opplevelsen som nr 1 i rekken. Løp og kjøp selv om du har spill nr 1 spør du meg.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...