Gå til innhold

Heroes: Hvilken evne har egentlig Sylar?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lite poeng der, men han er god om han klarer å spise en hel hjerne. Veier ikke en hjerne ca. 1.4 kilo eller noe sånt? Det er jo et ganske stort og ekkelt måltid :)

 

(Basert på at hele hjernen er vekke når andre finner ofrene)

 

Jeg tror uansett at han tar hjernen med seg for å studere den, både inni og på utsiden.

Lenke til kommentar
Lite poeng der, men han er god om han klarer å spise en hel hjerne. Veier ikke en hjerne ca. 1.4 kilo eller noe sånt? Det er jo et ganske stort og ekkelt måltid :)

 

(Basert på at hele hjernen er vekke når andre finner ofrene)

 

Jeg tror uansett at han tar hjernen med seg for å studere den, både inni og på utsiden.

 

Er sikker på at han ikke spiser hjernene. Det har da ingenting med hans evne å gjøre, hans evne er å se hvordan kompliserte ting som klokkverk fungerer... At han klarer å få evner bare ved å se på hjernene hinter vel til ganske utrolig intelligens. Det er nok derfor han er så kjapp å lære seg å kontrollere evnene, han vet hvordan de "fungerer".

Lenke til kommentar

Det konkluderer ikke med noe, er jeg redd. Per dags dato er det ikke vist i serien hva Sylar gjør med hjernene. Han som spiller Sylar ble spurt om det i et intervju, men ikke engang han visste det. Så det er ikke sikkert vi noen gang får vite det.

 

Personlig ser jeg ingen grunn til at han skal spise hjernene. Evnen hans er å se hvordan ting fungerer. Så jeg vil anta han tar med seg hjernene for å dissekere dem nøysommelig for å finne fram til stedet i hjernen som gir dem evnene.

 

Hvis det skulle vise seg at Sylar faktisk spiser hjernene, vel, da er serieskaperne dumme. :)

 

http://heroeswiki.com/Brain_removal

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Trenger han da å drepe folk, kan han ikke bare ta en titt inn i øret på dem?

 

Nei, han må se inn i selve hjernen, noe som innebærer at han må kutte skalpen på dem.

 

Spoiler for de som ikke har sett de to første episodene av sesong 3

 

Nå har vi jo da også fått bekreftet at han IKKE spiser hjernen. Han bare studerer den, og fjerner heller ikke noe fra den.

 

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Evnen hans er å han kan studere ting og finne ut hvordan de fungerer.

 

Fra sesong 1 finner han mappen på en mann som kan flytte på ting og sånn, i leieligheten til faren til Mohinder.

Han oppsøker denne personen, dreper han og studere hjernen hans.

Han bruker den evene til å skjære av toppen av hodet til folkene han vil ha evene til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...