Gå til innhold

[Løst]Forum tråd *løst* funktion?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Da vil man enten få uhorvelig mange kategorier (dobbelt opp med løst og uløst), eller en stor og uoversiktelig kategori hvor alle løste tråder samles. Det har allerede blitt foreslått at tråder som markeres som løst også får et "løst-flag" som søkemotoren kan finne, og at man dermed kan for eksempel huke av "Søk kun i løste tråder" når man søker. :)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
"Jeg ønsker og at et ikon skal symbolisere at det er stengt, ikke bare en endring av tittel."

 

Støtter forslaget :)

Ingenting som skal stenges... Tråden fortsetter å være åpen etter at brukeren har trykket på løst-knappen...

 

Men ja, det kommer et symbol i tillegg. Spørsmålet er bare hvilket. Hvis du ser noen sider lenger frem i denne tråden, ser du at en moderator (skagen?) har lagt ut to forskjellige forslag. Så så vidt jeg forsto det da, er funksjonen bortimot klar, men de driver sikkert å betatester funksjonen. En utdypning fra moderatorteamet er ønskelig! :)

Lenke til kommentar
Men ja, det kommer et symbol i tillegg. Spørsmålet er bare hvilket. Hvis du ser noen sider lenger frem i denne tråden, ser du at en moderator (skagen?) har lagt ut to forskjellige forslag. Så så vidt jeg forsto det da, er funksjonen bortimot klar, men de driver sikkert å betatester funksjonen. En utdypning fra moderatorteamet er ønskelig! :)

De symbolene jeg lagde var kun et forslag. Hvordan den endelige løsningen kommer til å bli, og hvorvidt det blir med slike symboler, aner jeg ikke. Men det er jo langt lettere å få oversikten over løste tråder med grafiske symboler framfor å måtte lese tekst, så det er lov å håpe. :)

 

PS. Det er Drift som står for den tekniske utviklingen av bl.a forumet - ikke moderatorteamet. :)

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...