Gå til innhold

[Løst]Forum tråd *løst* funktion?


Anbefalte innlegg

Men sett at en tråd får besøk av en som har samme problem, men hvor løsningen i tråden for han ikke virker? Tråden blir fortsatt sett på som løst utenfra og færre vil muligens stikke innom for å se nye svar.

 

Vi må kanskje finne en "løsning" på dette "problemet"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men sett at en tråd får besøk av en som har samme problem, men hvor løsningen i tråden for han ikke virker? Tråden blir fortsatt sett på som løst utenfra og færre vil muligens stikke innom for å se nye svar.

 

Vi må kanskje finne en "løsning" på dette "problemet"?

Da er det jo snakk om et annet problem, ergo, ny tråd?

Lenke til kommentar

Kommer egentlig på om denne funksjonen kommer til å bli brukt godt nok. Det er snakk om bevissthet, og i dag er det fullstendig mulig å forandre emnetittel så folk ser saken er løst, dog er det ikke mange som gjør det. Men det kan jo være folk blir mer påmint med en sånn funksjon, men egentlig når jeg tenker meg om så tror ikke jeg det alikevel, siden man må redigere det første innlegget, og da er man like langt igjen.

Lenke til kommentar
Hvem sier at en må redigere for å merke den som løst. En knapp som kun trådstarter, moderatorer og administratorer har tilgang til i evt. topp og bunn av siden kan være "Merk tråden som løst/Ikke løst". Veldig enkelt! ;)

 

Yeah!. Den likte jeg. Bare den knappen ikke stenger tråden, så kunne jeg godt ha drevet kampanje for den.

Lenke til kommentar

Velkommen til klubben (pkt. 3): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=844451&hl=

 

Dette burde ha vært på plass for lenge siden, da man på den ene siden blir oppfordret i en del kategorier til å nettopp redigere emnetittelen med å sette [LØST] framfor, og på den andre siden en kanskje enkel sak å fixe for teknisk.

 

I utg.pkt burde det være et problem pr. tråd. Er det en tråd som ikke gir en bruker løsning for et 'tilsvarende' problem, så er det bare å opprette en ny tråd. Enkelt og greit.

 

Ja til et mer brukervennlig forum! :)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kan du fortelle mer om funksjonaliten? Vil den være synlig for trådstarter, moderatorer og administratorer uten at en trenger å redigere innlegget, eller må en inn i innlegget å redigere? Tror den første løsningen vil fungere best, men synes det og bør komme opp en boks hvor en kan lenke til et innlegg som løste problemet eller forklare hva man gjorde for at problemet løste seg og skal dukke opp i trådstarters første innlegg. Noe ala: "Tråden er merket som løst fordi..."

Endret av TSP
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...