Gå til innhold

Test ut Vista SP1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Installerte SP1 igår og det virker som om maskinen er litt mer responsiv enn før. Virker også som jeg endelig er kvitt et slitsomt problem jeg har hatt, att etter at maskinen våkner fra sleep-mode, så må jeg dra ut og sette inn USB-kabelen til BluTooth hubben som styrer tastatur og mus. har vært KRAFTIG irriterende!

 

Kjører E6600 og 2GB minne og kan ikke si at jeg merker noe redusert minnebruk. Ligger rundt 40%...

 

Men har ikke merket noen ULEMPER ved å installere i alle fall, så blir vel til at jeg kjører den inn på HTPC'en også! ;-)

 

Installerte SP1 igår og det virker som om maskinen er litt mer responsiv enn før. Virker også som jeg endelig er kvitt et slitsomt problem jeg har hatt, att etter at maskinen våkner fra sleep-mode, så må jeg dra ut og sette inn USB-kabelen til BluTooth hubben som styrer tastatur og mus. har vært KRAFTIG irriterende!

 

Kjører E6600 og 2GB minne og kan ikke si at jeg merker noe redusert minnebruk. Ligger rundt 40%...

 

Men har ikke merket noen ULEMPER ved å installere i alle fall, så blir vel til at jeg kjører den inn på HTPC'en også! ;-)

Lenke til kommentar
Installerte SP1 igår og det virker som om maskinen er litt mer responsiv enn før. Virker også som jeg endelig er kvitt et slitsomt problem jeg har hatt, att etter at maskinen våkner fra sleep-mode, så må jeg dra ut og sette inn USB-kabelen til BluTooth hubben som styrer tastatur og mus. har vært KRAFTIG irriterende!

 

Kjører E6600 og 2GB minne og kan ikke si at jeg merker noe redusert minnebruk. Ligger rundt 40%...

 

Men har ikke merket noen ULEMPER ved å installere i alle fall, så blir vel til at jeg kjører den inn på HTPC'en også! ;-)

 

Installerte SP1 igår og det virker som om maskinen er litt mer responsiv enn før. Virker også som jeg endelig er kvitt et slitsomt problem jeg har hatt, att etter at maskinen våkner fra sleep-mode, så må jeg dra ut og sette inn USB-kabelen til BluTooth hubben som styrer tastatur og mus. har vært KRAFTIG irriterende!

 

Kjører E6600 og 2GB minne og kan ikke si at jeg merker noe redusert minnebruk. Ligger rundt 40%...

 

Men har ikke merket noen ULEMPER ved å installere i alle fall, så blir vel til at jeg kjører den inn på HTPC'en også! ;-)

 

Godt å høre at det er andre som ikke opplever noen ulemper ved SP1 RC.

Lenke til kommentar
Fikk lagt det inn nå.

Ingen umiddelbar forandring annet enn att minnebruk vaka rundt 50% tidligere, men nå ligger det på nesten 60%. Snodig.

 

Etter litt tid og restart har minneforbruk roa seg til å vake rundt 40-45% med outlook slikt kjørende. Bra!

Har ikke merka så mye generell hastighetsøkning, men ting går hvertfall ikke saktere.

Lenke til kommentar

Har en PC som ikke har blitt koblet på internett på noen måneder og den har da ikke de nyeste oppdateringene til Vista.

Er det det som gjør at jeg ikke får innstalert SP1 RC? Ingenting skjer nå jeg trykker på filen, PC-en arbeider i 3-4sek så er det stille. Lasta ned den den norske språkversjonen (Windows6.0-KB936330-wave1-X86.exe) kjører Vista HP 32bit.

Har ikke mulighet for å koble den på nett siden jeg ikke har trådløstkort til den.

Er det slik at jeg må ha PC helt "up to date" for og få SP1 RC til og fungere?

Endret av LockNess
Lenke til kommentar
Har en PC som ikke har blitt koblet på internett på noen måneder og den har da ikke de nyeste oppdateringene til Vista.

Er det det som gjør at jeg ikke får innstalert SP1 RC? Ingenting skjer nå jeg trykker på filen, PC-en arbeider i 3-4sek så er det stille. Lasta ned den den norske språkversjonen (Windows6.0-KB936330-wave1-X86.exe) kjører Vista HP 32bit.

Har ikke mulighet for å koble den på nett siden jeg ikke har trådløstkort til den.

Er det slik at jeg må ha PC helt "up to date" for og få SP1 RC til og fungere?

 

 

Eg installerte vista på nytt, sida første forsøk skar seg totalt.

Da besøkte eg windowsupdate 1 gang, tok ned ca 43 oppdateringer, også tok eg sp1 fila på 7-800 mb.

Lenke til kommentar

Jeg kunne i alle fall laste ned torrents på full hastighet etter å ha installert SP1. Tidligere har ikke data blitt skrevet til disken fort nok slik at jeg har gått tom for RAM voldsomt fort og som om ikke det har vært nok så har harddisken som regel klikka helt slik at det måtte en reboot til for å få PCen i normal drift igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...