Gå til innhold

Test ut Vista SP1


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082

Er vel enkelte som installere betaprogrammer uten å ta backup først. Og de fleste vet at problemer kan oppstå når et program ikke er helt ferdiguviklet enda.

 

Så de som får problemer, burde ha vært klar over at slikt kan skje. Dermed burde de ikke komme å klage etterpå.

Lenke til kommentar

HAH........ :!:

 

Fikk beskjed om nedlastinger på Vista.

Installerte bare, og tenkte ikke over det.....før jeg så at SP1 kom opp på installeringa.

Nå er det ferdig installert og alt virker som det skal, so far.........

 

Synd at folk får problemer.

 

Mvh

Endret av Kokidoiten
Lenke til kommentar

Service packen dukker ikkje opp, og dei offline installerene sier at eg må laste ned versjonen for Vista x64. Har tidligere prøvd i installere betaen men et lite registery triks, men da dukke bare installeringene som du må ha før opp. (Og nå kan eg ikkje avinstallere disse :/)

 

Noen tips?

Lenke til kommentar
Har du 64 bit vista, må du bruke 64 bit versjonen.

 

Den finnes her:

 

http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en

 

Husk for all del å velge riktig språk også.

 

ser at dette er wave0, den linken Frugy la ut var også 64bit, men wave1.

Hva er forskjellen på wave1 og wave0?

 

Dette har jeg prøvd å finne ut av, men har ikke kommet over noe enda dessverre. Men antar at det er en litt nyere versjon av SP1. wave0 er muligens en tidligere test-versjon av SP1.

Lenke til kommentar
Har du 64 bit vista, må du bruke 64 bit versjonen.

 

Den finnes her:

 

http://www.microsoft.com/downloads/details...;DisplayLang=en

 

Husk for all del å velge riktig språk også.

 

ser at dette er wave0, den linken Frugy la ut var også 64bit, men wave1.

Hva er forskjellen på wave1 og wave0?

 

Dette har jeg prøvd å finne ut av, men har ikke kommet over noe enda dessverre. Men antar at det er en litt nyere versjon av SP1. wave0 er muligens en tidligere test-versjon av SP1.

 

Så vidt jeg kunne se, er wave0 kun 5 språk, mens wave1 er alle 36 språk! Det er også noe for kun norsk, men det har jeg ikke sett etter ... det stemmer forøvrig bra med en forskjell på over 200 MB ...

 

Ellers ser det bra ut her på mitt 64 bits system. Minneforbruket er redusert noe, og maskinen er litt raskere.

 

Gikk fra 13425 til 13431 i 3DMarks06.

Endret av drbo
Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er halvparten av postene i denne tråden besudlet av pisspreik og ubrukelige kommentarer som absolutt ikke hører hjemme her??? Alvorlig talt, skjerp dere! Håper en moderator kan ta litt ansvar her og rydde opp i det som ligner på en blanding av forsøpling og "statspadding".

 

Tilbake til saken..

 

Merker dere andre forandringer enn bare selve kopieringen? Følger resten av filsystemet med ift respons, noe jeg synes det har vært litt opp og ned på med Vista. Har selv x64 og 4GiB ram.

 

Hva er det med rapportene om kontrollpanelet, har flere merket noe til dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...