Gå til innhold

[løst] Få kontakt med PlayNC, mail e.l.


Anbefalte innlegg

Har kjøpt Tabula Rasa via PlayNC sine sider, men noe feil skjedde da vi skulle validere VISA-kortet som vi betalte med. Det kommer "Fraud Suspicion"! Og det kan jeg jo trygt si at det ikke er ;) Så vi prøver å få tak i dem, men jeg har ikke sjans til å finne noe mail eller måte å ta kontakt på :dontgetit: ! Og det begynner jo å bli sånn to dager siden vi betalte og jeg er sugen på å spille..

 

Noen som har vært borti det samme problemet, eller kan være så snill å gi meg en eller annen måte å komme i kontakt med noen som kan hjelpe meg/oss? Helst ikke telefon, da jeg ser for meg det kan bli en veldig dyr samtale..

Endret av Juliess
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...