Gå til innhold

Unreal Tournament III inntrykk og tips!


Bruker-104685

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
står jo at vi kan spille med de som spiller på PC kanskje!! er det noen som kan bekrefte at det går an?! for en av vennene mine har ikke ps3, men spiller mye på PC! hadde vært kjempe kult å fått spille med han! hvis noen vet mer om dette, skriv her! :)

 

det var snakk om det en stund men ble ikke med i retail versjonen av spillet, de har dog sagt at det kan hende at det kommer med en patch senere, men tviler nok på det, virket ikke som de mente det noe særlig (så det i et intervju på gametrailers) :)

Endret av engjac
Lenke til kommentar

Fikk det i posten idag, sitter å kose mer litt nå. I motsetning til han over så ha jeg gitt opp FPS på pc, for det er bare dobbelt så artig i godstolen forran tven.

 

Edit: Herlige oppsett av kontrollerne, skal prøve med møss og tastatur senere idag tenker jeg, men det er nok bedre med sixaxisen, for det funket utrolig bra.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar
Gratiss med dagen toman! måtte bare få sagt det.

Takker!!

 

Må skifte navn til Toman86 nå da?

Haha nei... jeg er født i 1985 :p Toman er litt av navne mitt :p, som er Tom Andre, kan ikke endre nicket mitt da nei

 

Men uansett hva er best av video options på UT3 likte godt intense og vivid men klarer ikke bestemme meg for en av dem :p

Unreal Tournament III eier fett sier jeg bare, flotteste førjulsgave på lenge :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...