Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Godt å se Fluesopp har blitt aktiv her. Har sett en del poster av han på forumet, ser ut som en hygglig kar uten tvil.

Jeg synes ikke han ser så hyggelig ut, som nevnt tidligere. :blush:

Han fremstår derimot som hyggelig og ærlig her på forumet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
H*n er <3 husker jeg så h*n i deppetråden først.. nå her =D

Han er en han. Og han er snill og hjelpe til med klokking. Derfor er han <<<<33333

Skrevet (endret)

Sliter med mine ting ja, men her inne så driter folk i hva du sliter med som oftest.

Og det er godt=)

Godt og høre hva noen mener, siden det er umulig og "føle" noe når man ikke ser personene man prater med.

Så takk :yes:

Litt rart og lese så positive innlegg når man sitter og føler man har iritert hele forumet :!:

Endret av Fluesopp
Gjest Slettet+5132
Skrevet
H*n er <3 husker jeg så h*n i deppetråden først.. nå her =D

Han er en han. Og han er snill og hjelpe til med klokking. Derfor er han <<<<33333

Du er bare ute etter rumpa hans, du! :(

Skrevet (endret)
Forventer nesten at tråden blir stengt igjen :( Synd egentlig, er faktisk ytringsfrihet her i landet... men men

Hvis vi slutter med slike innlegg og holder oss snille så kan vi vel slappe av...eller? :ermm:

Dere behandler jo modds. som de skulle ta rompene våres, de skal bare holde trådene fine og ryddige.

Så er vi snille barn så er de snille;)

Endret av Fluesopp
Skrevet
Forventer nesten at tråden blir stengt igjen :( Synd egentlig, er faktisk ytringsfrihet her i landet... men men
Dette er derimot et privateid forum så ytringsfriheten gjelder ikke i samme grad.
Gjest Slettet+5132
Skrevet
Tre moddiser her akkurat nå. Det MÅ være en grunn.

Skjønner ikke hvorfor alle får noia så snart de ser en mod her.

Du er bare ute etter rumpa hans, du! :(
Ikke bare. Jeg kan godt ta noe av datadelene hans også.

:( Du ELSKER han, du! Dere kan likegodt gifte dere!

Skrevet

lol wut.

12 medlemmer: WheelMan, Alastor, Anfall, Lillium, KVTL, The Prophet, Glufsa, Fluesopp, samebror, JohansenTurbo, ole_24, b-real

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...