Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
xersess: Prøv å ikke fokuser så mye på at du faktisk er nervøs. Gå heller å tenk på hvor bra det faktisk kommer til å gå. Og når du står der foran alle menneskene, lat som om de ikke er der.

Eller bare eventuelt spill. Ikke tenk. Spill.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takkertakker! Eit par pils vil ikkje skade, tvert i mot. Eg skal ta til meg tipsene! Musikk på nettet har vi ikkje eigentleg, ikkje noko seriøst i alle fall. Men i morgon eller seint i kveld er det fullt mulig å sjå framsyninga på NRK.no. Eg kan kanskje linke det her viss nokon er interesserte.

Skrevet
Takkertakker! Eit par pils vil ikkje skade, tvert i mot. Eg skal ta til meg tipsene! Musikk på nettet har vi ikkje eigentleg, ikkje noko seriøst i alle fall. Men i morgon eller seint i kveld er det fullt mulig å sjå framsyninga på NRK.no. Eg kan kanskje linke det her viss nokon er interesserte.

Do eht!

Skrevet

Gjerne! :) Hva spiller dere?

Skrevet (endret)

Vi er berre to stykker som speler gitar, har ein trommis også , men vi kuttet det fordi det passet rett og slett ikkje låta vi skulle spele. Heilt enkelt og rolig, men vi er sjølv veldig fornøgd med låta, fin og orginal! :) Litt Post Rock-inspirert berre på 2 gitarer, kan ein sei.

Edit: Det gjelder forresten stort sett berre den låta vi skal spele i kveld. Ellers prøver vi oss meir på prog.

Endret av xersess
Skrevet
Ingen sminke, ikke ordnet håret, etc.

Hun så ut som ei halvfeit 60 åring på det bildet :p

Jepp, døde folk ser ofte ikke så pene ut.

;) eller så er det ikke så mye igjen av dem:

hitler-remains.jpg

hahaha :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...