Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
hva fikk du?

E, men jeg bare glad for å stå. Med tanke på at det er 2 år siden jeg hadde faget, og med emner jeg aldri engang var innom på vgs, er jeg stolt over meg selv. Dessuten fikk jeg de temaene jeg husket minst om selvsagt.

Edit: jeg fikk i tillegg vite om eksamen for kun 2 uker siden, så vel, verdens beste tid på lesing har jeg heller ikke hatt. Synd jeg ikke kom opp i algebra, men det er nå så. ;) Og jo, nevnte jeg at jeg har angst for muntligeksamener? Så vel, det er ingen unnskyldning, men det forverrer situasjonen betraktelig. Så alt i alt: jeg er veldig letta.

Endret av yvonne2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

028_strannie_people.jpg

Gawd, fant ikke Dr. Pepper på Nordby (Svinesund). Endte opp med en haug med Halmstad Cider isteden, den er iallefall sick god!

Hm, kjipt. De har bedre utvalg på Nordby, Svinesund har ganske dårlig utvalg ( i forhold ) ..

Kjører lett 3-4 min lenger for Nordby. Der har de GAME og dvd-sjappe og ;D

Skrevet
Hm, kjipt. De har bedre utvalg på Nordby, Svinesund har ganske dårlig utvalg ( i forhold ) ..

Kjører lett 3-4 min lenger for Nordby. Der har de GAME og dvd-sjappe og ;D

Jupp :D Endte opp på Godtebiten også, fikk en halv kilo smågodt for litt over 20 kr :p Billig, altså.

Skrevet
Tivoli?

Kanin, Kanin, Kanin, Kanin, vops-kanin, vops-kanin, Kanin, Kanin, Kanin, Kanin, vops-kanin, vops-kanin OSV.

Kanin!?

Tivoli?

Hald1

Hils mormor og morfar da :D

Skrevet
Tivoli?

Kanin, Kanin, Kanin, Kanin, vops-kanin, vops-kanin, Kanin, Kanin, Kanin, Kanin, vops-kanin, vops-kanin OSV.

Kanin!?

Det er da en folkekjær lek, som har gått i arv fra tidenes morgen her i landet. Man fører simpelthen pekefingeren sin, over finger tuppene og ned i mellom fingrene til partneren sin, mens en skriker så høyt som en makter "vops-kanin reglen". Det er sosialt og gir en mestringsfølelse som varer livet ut. :yes:

Skrevet
Det er da en folkekjær lek, som har gått i arv fra tidenes morgen her i landet. Man fører simpelthen pekefingeren sin, over finger tuppene og ned i mellom fingrene til partneren sin, mens en skriker så høyt som en makter "vops-kanin reglen". Det er sosialt og gir en mestringsfølelse som varer livet ut. :yes:

Husker den godt, jeg! :D Alle drev og sa den til meg hele tiden i 7. klasse. Var helt kanin dag og.

Skrevet

Som sikkert en del her på kaféen har fått med seg så er pcen min litt fucked idag

Men etter litt demontering:

post-149000-1239990366_thumb.jpg

Etter det:

bsod.gif

Så kom denne på skjermen igjen!

Pcen min har offisielt kræsjet og det kan ikke bli fikset :(

Skrevet
Har jeg absolutt aldri hørt om.

Når gikk du på barneskolen da? Du har vel hørt om pin-up, blod-mynt eller blodpupp?

Bytex er gammel mann, vet du.

Gjest Slettet+6132
Skrevet

Prøvd reinstall av OS Natrich?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...