Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DNFK er meget ensformig, alle sitter og venter på at noen skal snakke, og når noen først gjør det så fyrer alle løs.

 

 

& Lars, den konspirasjonen har eg tenkt på mange ganger. Og btw, hvor i bergen er det du er? Synes eg så deg i byn i går. Men det kan være feil da mine gjennkjennings egenskaper er så og si ingen.

 

Edit, natrich. Ser arrested development. Utrolig kjip dag. Våknet 8, dusjet og skulle til å gå når eg eg fant ut at eg ville se nyeste south park episoden først. også etter den fant eg ut at eg var for trøtt til å gå på skolen, så eg sov til klokken 3. Og da var alle vennene mine opptatt :p

 

Der da?

 

Og er det bare jeg som synes det hadde vært hysterisk om en moderator stengte tråden på siste innlegget før side 10 000?

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar
& Lars, den konspirasjonen har eg tenkt på mange ganger. Og btw, hvor i bergen er det du er? Synes eg så deg i byn i går. Men det kan være feil da mine gjennkjennings egenskaper er så og si ingen.
Ja, hva heter det her igjen? Nipedalen eller noe sånt. Det er her jeg sitter nå hvertfall. Men i går kan du ikke ha sett meg. Da satt jeg henholdsvis først hjemme og så på toget. Tok natt-toget over fjellet serru. Men du kan ha sett meg tidligere i dag om du var i sentrum da.
Lenke til kommentar
Noen som pleier å høre på nattønsket på NRK P1?

Hvis du gjør det, hvordan fungerer SMS tjenesten? Sende da programmet går eller tidligst mulig før programmet? (Skal gratulere noen med dagen :p)

Noen andre som vet hvordan det fungerer?

Lenke til kommentar
Nope, sovet hele dagen. Og det er nesten litt skummelt. for han eg så var sykt lik deg. eller, hvertfall slik eg husker deg fra sist gang eg sjekket rpp, også satt han på 71 bussen, som er nipedalen. tror eg.

Merkelig. Nå begynner jeg nesten å lure på om den lille luren jeg tok i stad varte et døgn og en time i stedet for bare en time. Det ER fortsatt fredag right? :p

 

Ja, det var snodig. Jeg har visst en dobbeltgjenger i trøndelag eller noe slikt også etter hva jeg har blitt fortalt. Dette begynner å ligne på en konspirasjon. Kanskje jeg er et resultat av et genetisk eksperiment og mine genetiske brødre er spredd utover landet?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...