Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal man ha en bra sko så må man opp mot 1k, som sagt det er ikke så dyrt når man bruker 1k på sko, man gjør det kun en gang i året.

Så fremt man ikke er jente eller overdrevent skogal gutt som visse i mote-delen av forumet, så ja.

Jeg gjør ikke det engang, kjøper sko annenhvert år og ikke det engang om jeg får vilja mi, men når muttern gir meg 1200 spenn som hu sier kun skal gå til sko, så kjøper jeg da også sko selv om de ikke blir brukt.

Lenke til kommentar

har ikke brukt den type sko siden jeg kunne bestemme selv :tease:

Neida, de er helt greie. Liker best "skate"-sko eller såkalte fin sko( eller hva man skal kalle det:P )

Viktigste er at man liker det man kjøper og at prisen er grei.

Men sko er det greit og legge noen kroner i.

Når man bruker 48 i størrelse så er det som oftest stygge borrelås-sko som er på tilbud.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Fire hundre kroner er definitivt en liten pris å betale for et par sko, og man bør dermed ikke forvente all verden, men om man er ung og ennå vokser som et karsefrø er det jo ikke noe i veien med å kjøpe litt rimelige klær.

 

Ja, og min vekst er ganske ujevn, så jeg satser ikke på å ha de samme skoene mer enn en sesong eller to. Dermed betalte jeg 400 kroner, men allikevel bør ikke skoene bli ødelagt så fort.

Lenke til kommentar

Indeed.

Men alt dette skosnakket gav meg lyst til å kjøpe nye sko, har ikke hatt noen mørke sko på lenge, bare hvite.

Siden bootsa og skoa jeg kjøpte på Hot Topic ages ago aldri passa til noe annet enn den svarte, fotside frakken min og gikk i stykker alt for fort :p

Har jo alt svidd 530 spenn på t-skjorter i dag, men er tempting å kjøpe meg et par sko også, når jeg først er i gang. Og flere t-skjorter. Får aldri nok t-skjorter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...