Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Faen så lite dere har spamma mens jeg har vært bort. I mellomtiden har jeg kjøpt softis, kjøpt nye sko, dratt hjem, tatt bilder i det fine været, og nå er jeg hjemme i sengen min. :love:

Og dere fikk meg til å savne Nintendo, POG og Tamagotchi! :(

Skrevet (endret)

Uff, det minner meg om når jeg hadde en major crush på ei dame i Brasil jeg chatta med 5 timer om dagen. Så så jeg hu var online på ICQ, men svarte ikke på meldinger, så jeg ble irritert og begynte å spamme (I know, I'm with stupid) ting som "note to self: tell xxxx to log off ICQ before she goes out", "where are youuuuu" i kjedsomhet..så kom det plutselig svar

"This is xxx mother, I'm using her account to talk to friends, stop harassing me"..gjett om jeg gikk under bordet da..og mora fortalte selvsagt at hu ble plaget av en slitsom "fan" av henne når hun kom hjem :p

Endret av Bytex
Skrevet
tenk deg iallefall litt om, og choose name properly. Er tross alt 180 dager vi snakker om. Og avataren _skal_ tilbake.

Navnet er godt tenkt igjennom, tviler på at den faller så i godt smak hos de fleste, men IDC rly. Lykke til med å få tilbake avataren, den jeg har nå har noe å gjøre med navnet. Ikke det du forventer.

Du må nok sette opp en aksjon for å få tilbake min gamle avatar. Ikke facebook eller noe slikt, har det ikke. Men den kan da ikke være SÅ legendarisk at dere vil ha den SÅ mye tilbake, I reckon.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...