CypheroN Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 ANGST!! Ikke fortell hvorfor, vær så snill, ikke gjør det!
TanTheMan Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 (endret) Det gjør det ikke det minste bedre, men det er sånn det skal være. Egilanso har/hadde samme hårsveis som moren min, og du argumenter relativt likt. Merkelig. 22.4 grader her. Angående jeg laget ditt og datt: Jeg laget dere (og universet, så ingen skal si det etter meg), som laget alle de tingene. Pwnd. Endret 15. april 2009 av TanTheMan
Glufsa Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 (endret) or nawt, DagCH roter med brukeren min... Endret 15. april 2009 av Glufsepiril
Zlatzman Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Pfft. Jeg fant opp fisk. Så vidt jeg husker, så hjalp jeg deg litt med designen? Det stemmer det. Selv skjønner jeg stadig ikke hvorfor du insisterte på å gi torsken skjegg.
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Angående jeg laget ditt og datt: Jeg laget dere (og universet, så ingen skal si det etter meg), som laget alle de tingene. Pwnd. Nå må du ikke glemme at jeg laget deg da, Tan, sånn at du kunne lage resten. yo.
Demonfudge Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Det stemmer det. Selv skjønner jeg stadig ikke hvorfor du insisterte på å gi torsken skjegg. Fordi jeg har skjegg selv. Her er det 15 grader. Sitter her i boksern. Craaazeh!
TanTheMan Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Angående jeg laget ditt og datt: Jeg laget dere (og universet, så ingen skal si det etter meg), som laget alle de tingene. Pwnd. Nå må du ikke glemme at jeg laget deg da, Tan, sånn at du kunne lage resten. yo. Nå må du ikke glemme at jeg laget deg så du kunne lage meg da, Cyph. We put a creator in yo creator ..?
Daniel Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 30 grader her nå. Hvordan holder du det ut? Angående jeg laget ditt og datt: Jeg laget dere (og universet, så ingen skal si det etter meg), som laget alle de tingene. Pwnd. Nå må du ikke glemme at jeg laget deg da, Tan, sånn at du kunne lage resten. yo. YO GAWD, WE HEARD YOU'RE THE UNMOVED MOVER.
Lemon Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 DemonF: Pics or... Nå er det på tide med te og brunostskiver her.
CypheroN Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Angående jeg laget ditt og datt: Jeg laget dere (og universet, så ingen skal si det etter meg), som laget alle de tingene. Pwnd. Nå må du ikke glemme at jeg laget deg da, Tan, sånn at du kunne lage resten. yo. Nå må du ikke glemme at jeg laget deg så du kunne lage meg da, Cyph. We put a creator in yo creator ..? right, tror vi gir oss her.
Sidious Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Har gangsperre, og har hatt det i to dager nå. Har spasert så forbanna mye den siste uka. Vanskelig å sove når man har gangsperre...hvordan blir man kvitt den? Det finnes vel ingen magiske knep?
Demonfudge Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 DemonF: Pics or... ELLER HVA? HÆ? KNOKE? Dusomalltidtarkveldenjævligtidligsånndugjordenattiltirsdag.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 Hvordan holder du det ut? Har det ofte jeg
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 På tide å lalle seg her i gården i alle fall. Er så trøtt i dag, pluss at nettet har vært litt trøblete i dag... for første gang siden jeg fikk det installert på leiligheta, så sier meg uansett fornøyd med NextGenTel. Natta peeps. Love ya all lizzm.
Catkin Skrevet 15. april 2009 Skrevet 15. april 2009 (endret) @Demom: Ellers blir min dps for hått mens jeg går pew pew. Endret 15. april 2009 av Lillium
Anbefalte innlegg