Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det gjør det ikke det minste bedre, men det er sånn det skal være.

Egilanso har/hadde samme hårsveis som moren min, og du argumenter relativt likt. Merkelig.

22.4 grader her.

Angående jeg laget ditt og datt: Jeg laget dere (og universet, så ingen skal si det etter meg), som laget alle de tingene. Pwnd.

Endret av TanTheMan
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Hoppende Pupper vinner :(

Skrevet
Pfft. Jeg fant opp fisk.

Så vidt jeg husker, så hjalp jeg deg litt med designen?

Det stemmer det. Selv skjønner jeg stadig ikke hvorfor du insisterte på å gi torsken skjegg.

Skrevet
Angående jeg laget ditt og datt: Jeg laget dere (og universet, så ingen skal si det etter meg), som laget alle de tingene. Pwnd.

Nå må du ikke glemme at jeg laget deg da, Tan, sånn at du kunne lage resten. yo.

Skrevet
Det stemmer det. Selv skjønner jeg stadig ikke hvorfor du insisterte på å gi torsken skjegg.

Fordi jeg har skjegg selv.

Her er det 15 grader. Sitter her i boksern. Craaazeh!

Skrevet

Nå må du ikke glemme at jeg laget deg da, Tan, sånn at du kunne lage resten. yo.

Nå må du ikke glemme at jeg laget deg så du kunne lage meg da, Cyph. We put a creator in yo creator ..?

Skrevet
30 grader her nå.

Hvordan holder du det ut?

YO GAWD, WE HEARD YOU'RE THE UNMOVED MOVER.

Skrevet

Nå må du ikke glemme at jeg laget deg så du kunne lage meg da, Cyph. We put a creator in yo creator ..?

right, tror vi gir oss her.

Skrevet

Har gangsperre, og har hatt det i to dager nå. Har spasert så forbanna mye den siste uka. Vanskelig å sove når man har gangsperre...hvordan blir man kvitt den? Det finnes vel ingen magiske knep?

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

På tide å lalle seg her i gården i alle fall. Er så trøtt i dag, pluss at nettet har vært litt trøblete i dag... for første gang siden jeg fikk det installert på leiligheta, så sier meg uansett fornøyd med NextGenTel.

Natta peeps. Love ya all lizzm.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...