Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje jeg bare har vært heldig med "mine" hybelboere.

Må si jeg er mye mer positiv til å ha ei jente på 20 fra byen boende, i forhold til en 17 år gammel gutt fra landsbygda som flytter hjemmefra for første gang og skal bo i byen og leve livet :p

Slipper vel mye slik siden 3400 + strøm blir i dyreste laget for de fleste 17 åringer .

Skrevet

Mikkel, har du falt og slått hodet? :p

LC, det kan hende, derimot hadde du kunnet få inn meg med en sånn pris, selv om jeg ikke er jente.

Hadde du trodd meg om jeg kom i kjole med ballonpupper og parykk?

Skrevet
Mikkel, har du falt og slått hodet? :p

LC, det kan hende, derimot hadde du kunnet få inn meg med en sånn pris, selv om jeg ikke er jente.

Hadde du trodd meg om jeg kom i kjole med ballonpupper og parykk?

Såklart. Har 3 arr som kan bekrefte det :p

Skrevet

Vurderte alt opp mot 4000+strøm jeg. Vanskelig å finne hybel i Trondheim med parkeringsplass og eget bad. Endte opp med 3500,- inkludert strøm. Hybelvertene bor i etasjen over og har ikke hørt noe støy fra meg. Utrolig hva grei isolering mellom etasjene kan gjøre :) Selv musikk sent på natten går greit uten at de hører noe.

Egentlig er det litt lite med 15 kvadrat. Savner mulighet for å ha en pressbenk stående, terskelen for å orke å trene blir mindre da.

Skrevet

Hmm, søstrene mine trenger hybler i Trondhjem, de vil ikke bo sammen, men begge skal ha hybel der. Ei skal på den delen av NTNU hvor medisin er, den andre skal på Ringve og bli freaker :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...