Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

w00T, gratz 4 me?

Sånn forresten så tok jeg den Forumquiz'en nå, fikk 10 av 20 riktige :(

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Er det nå jeg skal innrømme at jeg gjetta på 15 av dem, eller skal jeg bare smile og takke pent?

Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk
Skrevet

Oda kan godt få komme med forslag hun også :) (Er det ok at jeg går på fornavn nå? Eller er jeg forsatt for newbie?)

Skrevet (endret)
Oda, alle liker fotball...du også, du bare vet det ikke enda!

Fotball er oppskrytt. Det er en greie man får seg selv til å like fordi man kan føle seg utenfor når andre snakker om det hvis man ikke kan noe om det. Det er rett og slett en sak for folk som ikke har noe interessant å snakke om.

Endret av :--{D
Skrevet

Godt sagt, Petter.

Og beklager, Sameboe. Jeg har stått og sunget med Klanen under en hel kamp, kjente det ikke, altså.

Og tusen takk, Vertical^! La ikke merke til det selv engang.

Skrevet
Oda, alle liker fotball...du også, du bare vet det ikke enda!

Fotball er oppskrytt. Det er en greie man får seg selv til å like fordi man kan føle seg utenfor når andre snakker om det hvis man ikke kan noe om det. Det er rett og slett en sak for folk som ikke har noe interessant å snakke om.

Så du sier vi som driver med fotball har fritids, you bitch... Du har misfortstått sjarmen med det flotte spillet som fotball er!

Skrevet
Fotball er 22 nekrofile som har IQen skrevet på ryggen som prøver desperat og putte en lærklump mellom 2 stenger.

Strengt tatt så er det tre stenger, men ellers så har du rett.

Skrevet
Så du sier vi som driver med fotball har fritids, you bitch... Du har misfortstått sjarmen med det flotte spillet som fotball er!

Jeg ser hvilken sjarm dere ser. Det jeg sier er at den sjarmen er en illusjon. Altså; fotball i seg selv er ikke gøy eller interessant, det er det faktum at man kan snakke om det og oppleve det med andre som gjør det til det som det er.

Det jeg sier er at det ikke er noen grunn til å bli interessert i fotball, ettersom at det finnes ting som er interessant både med å uten det sosiale aspektet. En film er mer underholdene, er sosialt det også og kan i tillegg gi deg noe som person.

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Joho! Ferdig med å rydde rommet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...