Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet
Jeg fant nettop ut at jeg har påskeferie på Tirsdag også :w00t: Hva hjelper ikke It's learning til :D

Urettferdig :mad:, jeg vil også ha mer fri.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg fant nettop ut at jeg har påskeferie på Tirsdag også :w00t: Hva hjelper ikke It's learning til :D

Urettferdig :mad:, jeg vil også ha mer fri.

Er bare litt i overkant av 2 mnd til sommerferien ^^

Endret av Gryterett
Gjest Slettet-aNZFa3
Skrevet

Skjer ikke med meg, og jeg bruker Firefox 3.0.8.

Skrevet
Flere enn meg som blir kasta ut av forumet regelmessig? Får så vidt posta før jeg blir kasta ut og må logge inn på nytt.... :(

Ër det flere på det nettverket du sitter på som sitter på diskusjon?

Skrevet

Søstra mi er logga inn, men ho er så og si inaktiv :S

Bruker FireFox 3.0.8

Skrevet

Søstra mi er logga inn, men ho er så og si inaktiv :S

Bruker FireFox 3.0.8

Da er nok det grunnen ;)

Skrevet
Oh noes Natrich :|. Satt meg nettop ned og regna sammen hvor mye en ny pc vil koste meg om jeg bygger den selv. 10 høvdinger så kommer jeg langt ser jeg :D

Er ganske grei pris det :D Men er vann kjøling bra, eller er vanlige vifter like greit?

Skrevet

Om du kjøper riktig type vifter er det opp til degselv Same. Jeg som skal bygge en LAN pc ville faktisk gått for vifter da jeg tror en pc som flyttes mye på med vannkjøling er heller usikkert.

Vi har pc-er utstyrt med kun noctua vifter på jobb og det eneste som høres er strømforsyninga.

Skrevet
Oh noes Natrich :|. Satt meg nettop ned og regna sammen hvor mye en ny pc vil koste meg om jeg bygger den selv. 10 høvdinger så kommer jeg langt ser jeg :D

Jeg lo :D

Må ikke være for liten, ikke for stor heller :p

Skrevet

Vanlige vifter er billigst og vanligvis mest pålitelig siden du uansett ikke slipper unna vifter med vanlige vannkjølingsoppsett.

Ikke glem å gå for 8GB minne om det blir ddr2. 350,- ekstra som virkelig kjennes :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...