Sirslask Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Døde alle andre? Oo Jeg lever fortsatt men vurderer å spille The Day of the Tentacle
Kexxy er sexxy! Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 *snufs* san andreas virker ikke dumme, dumme, dumme feilmelding!
NgZ Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Du få'kke no! Min!Eller.. Noen som vil komme på brownies? Gjerne det. Hvis jeg kommer først må du spise dem.
Kibs Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg sto opp fra de døde nå (Les: Jobb). Gøy. Jeg lever fortsatt men vurderer å spille The Day of the Tentacle Oo da dør du jo.
chokke Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Hvis jeg kommer først må du spise dem. "Runke på browniesen"? Kibs, det er ikke det at jeg tenker koffert, eller jo, men jeg oppfordrer andre til det. Har ikke noe "imot" det når alle skrikert æsj fordi de fikk ekle bilder i huet.
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 (endret) Jeg lever fortsatt men vurderer å spille The Day of the Tentacle Oo da dør du jo. Nei? DoTT er jo selveste definisjonen på good livin' Endret 22. januar 2008 av L4r5
Kibs Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 "Runke på browniesen"? Kibs, det er ikke det at jeg tenker koffert, eller jo, men jeg oppfordrer andre til det. Har ikke noe "imot" det når alle skrikert æsj fordi de fikk ekle bilder i huet. Du holder deg unna NgZ!! :o Ånå. "Æsj"? Nei? Dotten er jo selveste definisjonen på good livin'
Suburbian Hero Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er deppa, og hører ironisk nok på My Chemical Romance. For et liv...
Comma Chameleon Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er deppa, og hører ironisk nok på My Chemical Romance. For et liv... Slå på noe Led Zeppelin så blir alt bedre
Datasmurf Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Linser er fælt Øynene mine har reagert på alle linser jeg har prøvd de siste 5-6 åra. Holder meg til briller til synet mitt stabiliserer seg, så svir jeg alle pengene jeg har i banken (omtrent 30k) på laserbehandling og lever et par tiår uten briller før jeg sakte, men sikkert må begynne med det igjen. Yeah!
Alastor Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er deppa, og hører ironisk nok på My Chemical Romance. For et liv... Om det kun er du alene, så må du gjøre jobben selv, snu det selv - tenk for en prestasjon det kan bli .
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er deppa, og hører ironisk nok på My Chemical Romance. For et liv... Slå på noe Led Zeppelin så blir alt bedre Eller Jånni Kontant...
chokke Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Ånå. "Æsj"? Et eksempel er visse assosiasjoner til to sjarmerende jenter og et stykk krus . Alle tenker da på dette og får det ikek fullt så behagelige bildet i huet, selv så skader det meg ikke stort, er bare å se forbi. Jeg er deppa, og hører ironisk nok på My Chemical Romance. For et liv... Slutt med det, se på Bear Grylls overleve vulkanlandskap eller noe . Tenk på noe annet, ikke på depping og hvor fælt det er osv osv, if you catch my drift.
Kibs Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Om det kun er du alene, så må du gjøre jobben selv, snu det selv - tenk for en prestasjon det kan bli . Er du i fullt oppmuntrings/hjelpehumør i dag, Jon? ^^
Kakebakelate Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg er deppa, og hører ironisk nok på My Chemical Romance. For et liv... Slå på noe Led Zeppelin så blir alt bedre Eller Jånni Kontant... Sett på litt glametall allá Gamma Ray.
L4r5 Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jon er alltid i oppmuntringshumør. Det er noe av sjarmen hans
Kibs Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Et eksempel er visse assosiasjoner til to sjarmerende jenter og et stykk krus . Alle tenker da på dette og får det ikek fullt så behagelige bildet i huet, selv så skader det meg ikke stort, er bare å se forbi. Sorry, jeg har ikke sett det, så jeg er immun.
Kibs Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jon er alltid i oppmuntringshumør. Det er noe av sjarmen hans Ja, han er søt.
Suburbian Hero Skrevet 22. januar 2008 Skrevet 22. januar 2008 Jeg vet det, men vi snakker om kjælighetssorg her. Ingen sosiale problemer eller noe, tvert imot har jeg høy sosialinteligens. Skolen er også i full orden. Problemet er at jeg tror jeg er blitt dumpa av en jente jeg er veldig glad i. Kommer til å sutre en stund, før jeg kommer meg tilbake på normalt nivå. Håper folk ikke trekker seg unna meg, imens...
Anbefalte innlegg