Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Kanskje på tida at denne ikke nevnte prisen begynner å bekymre meg.. Du har å jobbe hardt om du skal fortjene de der! /streng

"Oppfør deg, kjærring! Ellers får du smake kjepp!"

Greit, du skal få plugger. Men da blir det seriøs plugging først! *host*

Haha! nå lo jeg faktisk godt :!:

ny forenklet selvangivelse:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-68079-1238420757_thumb.jpg

dansker :love:

Endret av toth
Skrevet
Kanskje på tida at denne ikke nevnte prisen begynner å bekymre meg.. Du har å jobbe hardt om du skal fortjene de der! /streng

"Oppfør deg, kjærring! Ellers får du smake kjepp!"

Greit, du skal få plugger. Men da blir det seriøs plugging først! *host*

Haha! nå lo jeg faktisk godt :!:

ny forenklet selvangivelse:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
post-68079-1238420757_thumb.jpg

dansker :love:

haha :thumbup:

Skrevet
Jeg må seriøst slutte å besøke PRS-forumet her. FOR en gjeng med idiotpakk. Jeg veier i stadig større grad folks verdi i graden av samfunnsengasjement; jo mer engasjert, jo mer ubrukelig. Verden trenger sårt en sunn injeksjon med anarkonihilisme.
Den trenden ser man jo allerede i begynnelsen av videregående, når elevrepresentantene skal velges. Forøvrig mener jeg at den eneste tråden med et vettugt innhold i Politikk og Samfunn er tråden om skråsikkerhetens tyranni av tom waits for alice. Religion-delen består stort sett av skyttergravskrig mellom darwinistene som serverer oppgulp fra talk.origins og uttaler seg skråsikkert om livets opphav etter å ha lest The God Delusion mot et fåtall religiøse som poster bibelsitater og ellers stort sett overhøvles med kunnskapsløs retorikk hver gang.
Skrevet

JessJessJESS! Endelig! Det her har jeg venta på i flere år. Skjønner egentlig ikke at det er mulig å oppnå en slik glede som jeg har nå. Helt fantastisk. Nesten så jeg skulle posta det her i Gledesutbrudd. Det er HELT FANTASTISK. Nesten som...Nirvana. Ja, dere har kanskje gjettet det. Jeg skal skrive èn A4-side om Buddhismen.

Finally, thank you Mississippi.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...