Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
God natt, Wiciwato. Kor har du vore, Epletyv?

har jeg vært noen steder?

Virka i innlegget ditt som du ikkje hadde vore her på ei stund, men så så eg etter også tok eg feil.

:shrug:

Red.: Setjer på CypheroNs speleliste.

Endret av Underpants
Skrevet (endret)

Hei godtfolk :)

Får benytte meg av kafeen for å spørre om det er slik å forstå at klokka skal stilles en time fram i natt?

Eller er jeg for tidlig ute - både med dato og tanken?

Endret av Ituca
Gjest Slettet+5132
Skrevet

Er det i natt? tror det er denne måneden, men har ikke hørt noe om at det var i natt.

Skrevet

kom nettopp hjem fra en pub ting nedi bygda her. sett mye som folk burde vært flau over, og hatt et par halvfulle jenter hengende over meg en god stund ( bare folk jeg kjenner fra klassen osv, så ikke randoms :p )

Skrevet
Det er neste helg. Sommertid starter natt til siste søndag i mars.

Takk!

God natt, folkens, med (heldigvis) uten en "tapt" time.

Salut.

Skrevet (endret)

Magnolia har jeg ikke sett ennå (skammelig), men den skal vel være ganske så god, men er ikke den veldig lang?

Har sett Slumdog i hvert fall, gir den ca. 7 eller 8 på en skala fra 1-10. Grei underholdning, kvalitet med andre ord.

Selv tar jeg kvelden nå. sneiks.

Endret av CypheroN
Skrevet
Magnolia har jeg ikke sett ennå (skammelig), men den skal vel være ganske så god, men er ikke den veldig lang?

Har sett Slumdog i hvert fall, gir den ca. 7 eller 8 på en skala fra 1-10. Grei underholdning, kvalitet med andre ord.

Selv tar jeg kvelden nå. sneiks.

Det der gjorde meg berre meir usikker på kva for ein eg skal velje. :<

Tek Magnolia.

Skrevet

Da var man hjemme fra byen, trivelig å møte Quayle, trivelig å være på Ila også, max chillout og så en tur på Storås hvor man går rett forbi køa og slipper å betale inngang, ah, livet er herlig ^^

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...