Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Da stikker jeg og ser en russisk film om menneskets psykologi i et postapokalyptisk samfunn.

Hørtes ut som en dødelig kjedelig film.

Mye mer spennende enn The Dark Knight værtfall.

Skrevet
Korleis kan du både tysk og spansk, fargoth?
Jeg burde egentlig ikke si det, men jeg har gått på en steinerskole. (Ikke la det bli temaet i denne tråden pl0x.)
Skrevet
Jeg burde egentlig ikke si det, men jeg har gått på en steinerskole. (Ikke la det bli temaet i denne tråden pl0x.)

OH SHI- HAHAHAHHA.

Skrevet

Mini treff hos MSg er over... Og jeg sitter på toget =)

Skrevet
Har noen funnet ut hvem h*n "Jommen sa jeg smør" er? Er h*n blind, døv, sosiopat, fisk tvilling ... hva faen er dealen liksom, klikk!

Siden alle ingnorerer spørsmålet mitt fullstendig. Kan jeg bare konkludere med at han holder MP5`en sin mot hodene deres i dette øyeblikk. Avslutt alle setninger med "kozz" for ja, eller "k9z" for nei.

Skrevet

Er du stein nå?

I hvilken betydning?
Skrevet

Er du stein nå?

I hvilken betydning?

Steinerskolen. Høhø.

Skrevet
Siden alle ingnorerer spørsmålet mitt fullstendig. Kan jeg bare konkludere med at han holder MP5`en sin mot hodene deres i dette øyeblikk. Avslutt alle setninger med "kozz" for ja, eller "k9z" for nei.

Jeg vet ikke helt hva en MP5 er. Et våpen? k9zz <- Høhø, jeg blandet begge ordene så du ikke vet hva jeg svarte.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...