Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
desverre

:ohmy:

Nytt norsk ord?

... :p

Hold kjeft og se på Death Note, din kuk! :p Jeg er sliten etter å ha øvd grisemye i dag! Gi stakkars meg litt fred :(

Btw, for å være litt ekkel tilbake: Jeg spiser Blåbærpai :D

Endret av CypheroN
Skrevet (endret)
Det mener jeg også. Men de som sier at gulosten er hvit derimot... det må dessverre ha skjedd noe feil i synsutviklingen dems.

Hva har sagt at "gulosten er hvit"? Jarlsberg klassifiseres som en hvitost, det er alt. Men ta nå løgnene deres til ostetråden.

Endret av Gapwick
Skrevet
Hva har sagt at "gulosten er hvit"? Jarlsberg klassifiseres som en hvitost, det er alt. Men ta nå løgnene deres til ostetråden.

Det har vært sagt før, men ikke i dag. Det kan jeg garantere. Om det var i DNFK eller i ostetråden, husker jeg ikke.

Skrevet

Ba mamma gå inn på rommet mitt, hu sier hu ikke tør fordi det er støvspøkelser (wtf?! o_O) der, tvang a inn likevel, og der lukter det visst helvete for minstesøss har satt en boks melk der inne og den har zurna -_-

Skrevet
Bare et av de beste instrumentale konseptalbumene noensinne.
Jeg får leke litt pirat og sjekke det ut da. Om det er bra nok så kanskje jeg betaler for det.
Skrevet
Det har ikke jeg. Har jeg gått glipp av noe stort?

Bare et av de beste instrumentale konseptalbumene noensinne.

*tube*

Bare jeg som fikk kraftige assosiasjoner til alt for mange halvdårlige folk-metal band med fløyte som intro?

Skrevet (endret)
Bare jeg som fikk kraftige assosiasjoner til alt for mange halvdårlige folk-metal band med fløyte som intro?

Kanskje ikke, men jeg tror ikke völkmetal var så stort på syttitallet, ei heller er Camel metal.

Og The Snow Goose er uansett et fantastisk album.

Endret av Gapwick
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...